Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot (m/v) gezocht voor backpackvakantie (jul/aug.) Mexico

Status
Niet open voor verdere reacties.

nienke1984

New Member
ej allo,

Ik ben op zoek naar iemand (+/-18-28 jaar) die zin heeft om in de maand juli/ augustus rond te trekken door Mexico. Zelf heb ik vorig jaar een maand rondgetrokken door Thailand en Cambodja en dat is me zeer goed bevallen!

Groetjes Nienke

hey nienke,

Kheb ergens anders op deze site nog gereageerd op ne post waar gij ook tussenstaat, maar swat.

Ik ga van 29 juni tot 29 juli een rondreis maken door México. Graag zou ik ook wel een stuk van Guatemala doen en vooral daarvoor zoek ik ne reisgenoot; tis der namelijk een stuk minder veilig dan in México, zeker wanneer ge alleen reist. Kwas van plan om ginder wa mensen te leren kennen om dan eventueel verder mee te trekken, maar moest ge interesse hebben om een periodeke samen rond te trekken moet ge maar iets laten weten. Een echt reisschema heb ik nog ni; kheb namelijk eerst nog wa examens te doen en kzie graag wat er op mij afkomt. da wil zegge dat ik ni alles op voorhand ga plannen. Kblijf wel normaal gezien enkel int zuiden van Mexico (Yucatan) en wil ook wel wa van de Mayacultuur opdoen.

Kben ni op zoek naar een nieuw lief ofzo want op da vlak ben ik al min of meer gesetteld. Kstudeer nog (scw) en ben er 22.

interesse? laat iets weten.

grtz,

Yannick

ej Yannick,

Dacht er misschien ook aan om door te reizen naar Guatamala, maar ik vertrek op 11 juli en kom dan aan in MexicoCity. Weet dus ook niet of het voor mij haalbaar is om naar Guatamala te gaan aangezien ik mijn ticket terug op 11 augustus heb in Mexico City....

Samen reizen is meestal een stuk gezelliger, maar ik vraag me af of wij elkaar kunnen meeten ergens halverwege in Mexico?

Ik ben btw ook 22 en studeer Psychologie en ook niet op zoek naar een lief. Wat studeer jij nou? Sociale Cultuur Wetenschappen, gokje!?!

Goed, ik hoor het nog wel!

Groetjes Nienke

Hey Nienke,

tis sociaal cultureel werk dat ik doe en da valt onder sociaal werk. Wel nen aanrader ze!

Voor mij is dat alvast geen probleem. Ik ben wel niet van plan om naar het noorden door te trekken omdat een maand gewoon niet genoeg is denk ik. Misschien kunnen we dan ergens tussenin afspreken? Ik weet dat er goedkope ($5/nacht + ontbijt) hostels te vinden zijn in san christobal de las casas. Daar zal ik sowieso een tijdje verblijven; heb er al veel goed over gehoord en denk dat da een ideale 'uitvalsbasis' is om de omgeving de verkennen. Naart schijnt zeker voor mensen die alleen reizen.
swat, we zien wel anders? Kheb nog examens tot eind deze week, en derna begin ik zo wat aan het plannen etc... Misschien ist een goei plan als we dan tege volgende week ofzo is ne keer mailen en zien wat er mogelijk is? datum en plaats afspreken en mss wa ideeën op tafel gooien. en nen informelen babbel kan ook geen kwaad zeker? Kwestie van mekaar toch een klein beetje te leren kenne

Als ik geen mail van u ontvang stuur ik er wel ene eind deze week/begin volgende week. en dan zien we wel?

Nu nog wa exaamkes doen... is wel moeilijk me zo'n reis int verschiet

grtz,

Yannick

hey Nientje,

ik heb jouw zoekertje gelezen en zie een reis naar Mexico wel zitten en vroeg me af of je nog steeds iemand zocht om je te vergezellen?
Ik zal mezelf eens voorstellen,
ik ben Tom,24 jaar en afkomstig uit Merelbeke (nabij Gent) ,
ik ben al een tijdje aan het dromen om eens een reis te maken dat je een reis kan noemen maar het komt er maar niet van , de vrienden in mijn vriendenkring hebben er het geld niet voor noch de intresse, ik heb in dit soort reizen O ervaring maar ben een vlotte kerel die hem snel aanpast en zin heb in avontuur,
dus als je mij als mogelijke reispartner ziet zitten aarzel niet om mij te mailen op tmpieters@gmail.com tot binnenkort ...

hey Nientje,

ik heb jouw zoekertje gelezen en zie een reis naar Mexico wel zitten en vroeg me af of je nog steeds iemand zocht om je te vergezellen?
Ik zal mezelf eens voorstellen,
ik ben Tom,24 jaar en afkomstig uit Merelbeke (nabij Gent) ,
ik ben al een tijdje aan het dromen om eens een reis te maken dat je een reis kan noemen maar het komt er maar niet van , de vrienden in mijn vriendenkring hebben er het geld niet voor noch de intresse, ik heb in dit soort reizen O ervaring maar ben een vlotte kerel die hem snel aanpast en zin heb in avontuur,
dus als je mij als mogelijke reispartner ziet zitten aarzel niet om mij te mailen op tmpieters@gmail.com tot binnenkort ...

ook aanwezig in Mexico

Hallo, allemaal,
Ik heb net ook alleen een vlucht geboekt naar Mexico.
Mijn vlucht komt aan in Mexico City op de 7de Juli
en ik vertrek de 28 juli vanuit Cancun.
Ik heb deze afstand dus ook te overbruggen. Moest er iemand intresse hebben om ergens af te spreken... Geef maar een seintje
Ik ben enkele jaren al eens in Mexico geweest, en heb hierdoor al enkele lokale contacten waar ik al een beetje heb met afgesproken. (hoewel niet echt in deze regio) Maar vlaams gezelschap mag er ook wel eens bij...
Als er iemand intresse heeft, geef me maar een seintje.

Mvg
Gerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...