Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot m/v gezocht voor Miami (+ eventueel Bahama's met binnenlandse vlucht of boot)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shelly40

New Member
Hallo,

Ik ben een vrouw van 40 en op zoek naar een reislustig persoon (m/v) tss. 35 en 50 jaar die redelijk vroeg op het jaar al een verre reis wil maken (februari of maart). Ik dacht eraan om een week Miami en omgeving te bezoeken (vliegtickets zijn zeer interessant momenteel) en vervolgens een paar dagen op de Bahama's te ontspannen en rond te trekken (binnenlandse vlucht of boot vanuit Miami). De invulling van de reis kan nog verder besproken worden, gemiddeld budget dus geen luxe maar wel minstens een bed, eten en drinken. De beste reistijd qua weer is naar het schijnt van december tem april en minder toeristen dus.. interesse? Stuur mij een mailtje

Dag Shelly,
Ik ben wel op zoek naar een reislustig persoon om af en toe een leuke reis mee te maken... dus mocht je interesse hebben laat je maar iets horen...
Ik heb een bucketlist, maar er staat nog veel open... Miami heb ik vorig jaar gedaan, maar de Bahama's lijken me wel leuk...
Groetjes tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...