Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot (m/v) gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Via de organisatie Xplore the North heb ik een interessante aanbieding gevonden voor een noorderlicht reis (Lofoten | Noorderlichtvakantie vanuit Rorbuer in Svolvaer en Reine | Xplore the North • Lofoten Noorwegen noorderlicht midzomer vakantie • Noors Lapland, Tromso, Lofoten en Vesterålen reizen | vakanties in het hoge noorden | Xplore the North). Het betreft een 8 daagse trip naar Lofoten in Noorwegen. Het standaard programma is mogelijk voor €1335 pp. indien je met twee personen reist. De reisdata zou 5/4/'19 (heenvlucht) en 12/4/'19 (terugvlucht) zijn (Brussel-Oslo-Evenes). Lofoten staat bekend voor haar opmerkelijke schoonheid en de reisformule bevat verschillende optionele excursie mogelijkheden. Dus als het noorderlicht zich niet zou laten zien, kan er nog altijd een zeer mooie reis van gemaakt worden.

Indien interesse en/of verdere vragen mag je me altijd contacteren via een conversatie op dit reisforum.

Mvg,

Patrick

Hallo, dag Patrick,

Voor volgend jaar heb ik het plan om Japan te bezoeken.
Ik ben ook aan het scrollen tussen het aanbod voor Frankrijk eind juli begin aug.
Nu zie ik die Noorderlichtformule staan bij jou, hoe is het verlopen? Is het de prijs waard?

Zonnige groeten,
Eline

Hallo Ine,

Ik heb deze reis nog niet kunnen maken omdat ik geen reispartner vond en de single toeslag echt wel veel is. Ik ga nogmaals een poging ondernemen voor het najaar. Mijn verlofperiode dan is van 24/10 tot 3/11. Als je zin hebt of iemand kent... laat maar weten.

Vriendelijke groeten,
Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...