Booking.com

Reisgenoot m/v voor 2 tot 4 weken ergens in de periode oktober/januari

Frank1963

Member
Hallo reizigers,

Ik ben op zoek naar een reismaatje m/v voor 2 tot 4 weken, ergens in de periode oktober 2019/januari 2020.
Ik zit te denken aan Zuid Afrika maar nog niets staat vast en ik sta ook open voor een ander voorstel. Ik reis graag op een relaxte manier, niet te veel van te voren plannen, luxe is niet belangrijk (mag wel) en bij voorkeur veel tijd doorbrengen in de natuur.

Bij interesse hoor ik graag van je.

Groet, Frank

Lutvdk

Member
Goede morgen,
Ik heb dezelfde periode vrij, en zoek nog reisgenoot.
Mijn voorkeur is echter Myanmar, laos, .....
De manier van reizen komt overeen
Groetjes, Lut

Frank1963

Member
Hoi Lut,

Bedankt voor je reactie.
Voor het noordoosten en (een gedeelte) het westen van Myanmar is nog een negatief reisadvies, ik weet dat dit niet altijd iets wil zeggen, maar ben zelf niet op de hoogte hoe de situatie daar nu is. Wat Laos betreft, daar ben ik al een keer op vakantie geweest, is een aanrader!
Op het moment gaat mijn voorkeur dus uit naar een ander land.
Indien je ook interesse hebt in een ander land hoor ik het graag, anders wens ik je succes naar het zoeken van een reismaatje en veel plezier met het voorbereiden van je reis.
Groet, Frank

Frank1963

Member
Zoals eerder aangegeven zit ik te denken aan Zuid Afrika maar nog niets staat vast en sta open voor een ander voorstel.
Gr. Frank

mariel

New Member
Beste Frank : in concreto ben ik op dit forum gegaan om een reisbuddy te zoeken voor de periode half jan tot half feb in Zuidafrika : ( Ticket is al gekocht bij KLM, dus 13 jan - 13 feb staat vast ) verder nog NIETS: Je manier van reizen klinkt afwisslend: idee OVERLAND TREKKING : deels auto huren, natuur ervaren, zelf ontdekken en ook eens even met een safarigroep meegaan lijkt me wel wat. Starten in het noorden ( Jo-burg/ regio Zambezi river meenemen ? Ook goede verhalen over pony trekking in lehoto gehoord ) eindpunt : huiswaarts Vertrekken uit Kaapstad : Keertje kamperen, cabins, lodges, en soms wat luxer het mag van mij allemaal als het maar veilig is.

Siem

Member
Hi Frank,
Is Zuid-Amerika en dan met name Patagonie ook een optie voor jou in die periode?
Groet, Siem

Frank1963

Member
Hoi Mariel,

In de door jou aangegeven periode heb ik al een wintersportvakantie gepland, jammer!
Veel succes met het vinden van een reisbuddy.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan