Hoi! Ik ben Caroline, 25 jaar. Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot om mee naar Mexico te gaan in november 2023 voor ongeveer 4 weken lang!
Ik houd zelf van een goede mix van natuur en cultuur bewonderen, relaxen en (zo nu en dan) een feestje meepakken.
Ik verblijf zelf het liefst vooral in hostels vanwege de gezelligheid daar!
Ik heb nog niets gepland, maar het lijkt mij in ieder geval leuk om tijdens Dia de los Muertos in een stad te zijn waar het groots gevierd wordt (bijvoorbeeld Oaxaca).
Ben je nog steeds opzoek naar een reisgenoot?
Ik ben ook opzoek naar een reisgenoot voor een reis in die periode. Concrete plannen heb ik nog niet, maar het lijkt mij leuk om samen te gaan!
Hoi Mayke (of Mayket?),
Jaa, ik ben nog steeds op zoek naar een reismaatje!
Hoe denk je over Mexico voor ongeveer 4 weken?
Ik heb zelf ook nog geen plannen gemaakt verder, dus dat zouden wij mooi samen kunnen doen.
Jazeker ben al eerder naar Thailand geweest. Daar sliep ik ook in hostels dus dat vind ik geen probleem. En heb jij al eerder met een backpack rond gereisd?
Jaa, 3.5 maand door Zuidoost-Azië! En dat beviel ontzettend goed haha.
Ik zie net dat dit openbare reacties zijn, ik maak even een privé conversatie aan.
Mocht iemand op deze site komen.
Ik zoek een reisgenote voor een rondreis in Mexico Yucatan.
De reis is georganiseerd door Riksja Online en de data liggen vast zondag 23/07/2023 tem zaterdag 12/08/2023.
Mocht iemand interesse hebben dan kunnen we dat zeker bespreken.
groetjes