Reisgenoot november 2016: Colombia of Vietnam of Indonesië ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtr

New Member
Hallo

Ik plan een rondreis van 4 weken in het najaar. Voor mezelf stel ik voorop om tegen eind augustus de bestemming te kiezen (+ uitkijken voor de vluchten). Colombia staat hoog op het to do lijstje, maar wil eventueel ook het Oosten eens aandoen bv. Vietnam of Indonesië

Type reis:
* Rondreis met rugzak en openbaar vervoer
* Laatste dagen strand ofzo vind ik zeer aangenaam
* Qua logement ben ik zeer schikkelijk, verkies eerder low budget
* Aangenaam tempo: ik spendeer liever voldoende tijd in 1 land/regio. Op die manier heb ik minder het gevoel dat ik er nog moet terugkeren. In november was ik een goede 3 weken enkel in Nicaragua en vond dit eigenlijk nog een weekje te kort.

Organisatie:
enkel vooraf de vluchten boeken en eventueel de eerste nacht/laatste nacht afhankelijk van de vlieguren, een ruwe planning lijkt me een goed idee om overeen te komen :-) en ook om bv. binnenlandse vluchten vooraf te boeken indien genoodzaakt , ter plekke heb ik alleszins een flexibele ingesteldheid!

Over mezelf:
M, °1986, Gent, reis vaak en was eerder al in Z-Am & C-Am. Ik spreek NL, FR, ENG en voldoende Spaans. Qua job geef ik beleidsadvies. Ik heb mijn rijbewijs dus eventueel een scooter/auto behoort ook tot de mogelijkheden.

Periode:
Ik kan me enkel nog vrijmaken vanaf eind oktober omdat ik projectmatig werk, dus idealiter vertrekken op 28 okt of 29 okt 2016 voor (3 à) 4 weken.

Geef gerust een seintje als dit zoekertje je aanspreekt. Dan spreken we wel eens af of geven we wat meer info over onszelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan