Yasmina12 New Member 31 aug 2023 #1 Hi, Ik ben opzoek naar een reismaatje om de verenigde staten (ESTA heb ik al) of om londen en edinburg te bezoeken. Ik ben een dame van 29jr, geboren en getogen in Leiden en ben van Marokkaanse kom af.
Hi, Ik ben opzoek naar een reismaatje om de verenigde staten (ESTA heb ik al) of om londen en edinburg te bezoeken. Ik ben een dame van 29jr, geboren en getogen in Leiden en ben van Marokkaanse kom af.
R Rooslife Member 31 aug 2023 #2 Ik wil graag naar London, wellicht kunnen we deze dagen wat afspraken ?
A altan New Member 3 sep 2023 #3 Hoi Yasmina, oktober is voor mij wel mogelijk. Wel alleen voor de Verenigde Staten.
nur New Member 5 okt 2023 #4 hey yasmina, ik heb 22 oktober tot 27 oktober vrij en zou graag naar engeland willen. Heb je nog intressen.
hey yasmina, ik heb 22 oktober tot 27 oktober vrij en zou graag naar engeland willen. Heb je nog intressen.
R Rooslife Member 6 okt 2023 #6 Rooslife zei: Ja leuk Klik om te vergroten... Hoe kan ik contact met je opnemen