Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot of -gezin : Frankrijk Westkust eind juli-begin aug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc75

New Member
Wij zoeken een reisgeno(o)t(e) of gezin voor ca. 2 weken naar Franrijk te gaan kamperen, maar wel met het nodige comfort. Leuke locatie dichtbij zee.
Wie zoeken we? Iemand die alleen is, of met kinderen, of een gezin, het kan allemaal leuk zijn.
We gaan met de wagen, er zijn nog 2 plaatsen beschikbaar eventueel.
Of je zorgt voor eigen vervoer. Kosten kunnen gedeeld worden.
Wie zijn wij? Zelf ben ik 39 en papa van een zoon van 7 en een dochter van 10.
Geef een seintje voor meer informatie als je interesse hebt.

groeten
Marc

Laatst bewerkt:
hoi marc
ik ben alleenstaande vrouw van 46 jaar en altijd wel te vinden voor kampeer trip maar dit is niet zo evident als je alleen bent
nu las ik je berichtje en het sprak mij ergens wel aan , enkel de tijdspanne van ca twee weken lijken me lang voor de eerste maal
misschien als het je interessant lijkt om mij ( en ev ook mijn chiuaua) als gezelschap te hebben , kun je contact met me opnemen en kun je je plannen verder uitleggen , alsook kunnen we misschien eens ergens afspreken of het haaldbaar is samen op reis te gaan . (ik ben van de regio west vlaanderen)
vriendelijke groeten kathy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...