Mijn naam is Annemarie en ben 55 jaar oud. Ik zoek een reisgenote of reisgenoot om mee op vakantie te gaan naar zonnige bestemmingen of citytrips in het najaar van 2023 of in februari of maart 2024.
Hallo Annemarie, mijn naam is Ans en ik ben net 70 Jr., maar ik zie er veel jonger uit en ben jong van geest. Ik zoek net als jij een leuk vakantiemaatje. Ik ga vooral naar zonnige bestemmingen.
Ik zoek ook voor de komende Kerst met een vrouw een leuke en ontspannende vakantie , natuurlijk naar de zon.
Heb net ook een oproep gedaan via deze site.
Vind je het leuk om wederzijds kennis te maken, danhoor ik graag van jou.
Hallo Annemarie, mijn naam is Laura en ik ben 56 jr. en ik zoek nog een vrouwelijke reisgenote om in december 3 weken naar Cuba gaan. Het gaat om n rondreis en dit zelf te regelen. Heb je (nog) interesse?
Hoi Laura,
Zou graag met je mee willen maar de maand december als tijdstip komt niet uit.
Ik kan in deze maand niet zo lang vrijnemen.
Januari, maar ook februari zouden beide wel kunnen.
Ha Annemarie ik ben begin februari in Mexico op familie bezoek en zoek nog een reismaatje van ongeveer half februari voor 2/3 weken. Als je interesse hebt? Ik ben 47 en een avontuurlijke vrouw. Ik sta ook open om door te reizen naar een ander land vanuit mexico mocht je daar niet heen willen.
Hoor t traag. Liefs Zouk.
Hoi Zouk, Na de gebruikelijke als pasgeborene ben ik daarna nergens meer voor gevaccineerd. Als ik de adviezen voor Mexico bekijk lijkt het me voor mijzelf toch wel goed om vaccinaties te halen.