Dag Simon, maar ook Lise,
Zelf ben ik 25j en zou graag komende zomer naar Zuid-Amerika gaan.
Ik weet dat volgende zomer nog ver weg is, maar eer je een reispartner hebt gevonden, een goede kennismaking en alles geregeld hebt, dan zijn we al zeker half weg.
Ik zou heel graag gaan trekken in Bolivia... Eigenlijk de Amazone in. Lijkt me super.
Ik heb al verschillende reizen gedaan, meestal in mijn eentje maar wel wetende dat ik in een groep (yoga, werk, vrijwilligerswerk) terecht kwam. Toch vond ik het fijn om nog mijn vrijheid van mijn eigen planning te hebben, wat je met een vaste reisgroep (georganiseerde reis) niet hebt. Komend jaar wil ik geen cursus of werk in het buitenland doen, maar eens echt rondreizen. Misschien enkele dagen wat hangen op een farm is nog wel tof, maar voor een maand daarvoor naar het buitenland gaan wil ik niet meer.
Ik reis graag. Ik weet niet of het er ooit uit geraakt, maar voor mij is komende zomer de laatste keer dat ik voor een langere tijd op vakantie kan gaan. Normaal studeer ik in juli af, maar wil in september een postgraduaat doen, dus ik reken op een maand reizen. Hopelijk heb ik geen herexamens of de thesis in 2e zit. Daarom maar een maand (juli). Waarschijnlijk laat mijn budget dit ook nog toe.
Simon, jij bent nu aan het reizen, is dat voor jou nog mogelijk volgende zomer?
En Lise, wanneer had jij er aan gedacht om een reisje te maken?
Ik hoor graag van jullie.