Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot of reisgenoten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LisevH

New Member
Ik ben op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten die met mij een rondreis willen maken. Alles uitstippelen of gewoon zien waar je terecht komt.
Liefst buiten europa Maakt ook niet uit wanneer
Ik ben 21 jaar en kom uit de kempen. Iemand interesse?

reisgezel

Hey,

Ik ben Simon en ik zoek ook een reisgezel. Ik ben wel 27 jaar dit jaar geworden, mss iets te oud? Maar ik reis dus ook graag. Ik ben van plan om volgend jaar naar marroko te gaan met de jeep, ik doe elk jaar wel zo een uitstap. Ik studeer deze week af en erna vertrek ik naar Polen voor een weekje en erna ga ik skien bij een vriend die in oostenrijk woont. Heel graag zou ik eens door bolivia trekken.Qua andere bestemmingen sta ik open, wat zijn jou voorkeur bestemmingen?

Groetjes, Simon

Dag Simon, maar ook Lise,

Zelf ben ik 25j en zou graag komende zomer naar Zuid-Amerika gaan.
Ik weet dat volgende zomer nog ver weg is, maar eer je een reispartner hebt gevonden, een goede kennismaking en alles geregeld hebt, dan zijn we al zeker half weg.

Ik zou heel graag gaan trekken in Bolivia... Eigenlijk de Amazone in. Lijkt me super.
Ik heb al verschillende reizen gedaan, meestal in mijn eentje maar wel wetende dat ik in een groep (yoga, werk, vrijwilligerswerk) terecht kwam. Toch vond ik het fijn om nog mijn vrijheid van mijn eigen planning te hebben, wat je met een vaste reisgroep (georganiseerde reis) niet hebt. Komend jaar wil ik geen cursus of werk in het buitenland doen, maar eens echt rondreizen. Misschien enkele dagen wat hangen op een farm is nog wel tof, maar voor een maand daarvoor naar het buitenland gaan wil ik niet meer.
Ik reis graag. Ik weet niet of het er ooit uit geraakt, maar voor mij is komende zomer de laatste keer dat ik voor een langere tijd op vakantie kan gaan. Normaal studeer ik in juli af, maar wil in september een postgraduaat doen, dus ik reken op een maand reizen. Hopelijk heb ik geen herexamens of de thesis in 2e zit. Daarom maar een maand (juli). Waarschijnlijk laat mijn budget dit ook nog toe.

Simon, jij bent nu aan het reizen, is dat voor jou nog mogelijk volgende zomer?
En Lise, wanneer had jij er aan gedacht om een reisje te maken?

Ik hoor graag van jullie.

reisforum

Ik ben aan het reizen omdat het bij mijn job hoort volgende zomer is dat zeker mogelijk. Om alles wat duidelijker en sneller te laten verlopen en meer vragen te stellen en elkaars plannen te bekijken, is het mss best dat we eens mailen/ afspreken? Bolivia/argentinie etc zegt mij zeker iets..

Simon

Hey!

Ben je nog altijd op zoek naar een reisgenoot?

Dag mede-kempenaar!

Hallo,

nog op zoek naar een reisgenootje?

Voor deze zomer lukt het me niet echt meer, maar wel voor nog korte tripjes tussendoor.

Groetjes!
iris

Hallo Simon,

Zijn er al concrete plannen?

Annelies en ik, 2 leerkrachten uit Gent plannen deze zomer (juli/augustus) naar Zuid-Amerika te gaan (Bolivia, Peru, Ecuador).
We spreken nog geen Spaans. Bij voorkeur reisgenoten van onze leeftiijd (28 en 32).
De tijd dringt om concreter te plannen. Graag spreken we wel eerst eens af om te kijken of we een goed reisteam vormen.

Zin om af te spreken?
Mail of bel naar:
saartjedewever@gmail.com, 0486/64.12.43
naessensannelies@hotmail.com, 0485/28.00.25

Groetjes,

Saartje & Annelies

hey ! ik ben wel geeinteresserd in je bericht !
ik zelf ben jammer genoeg uit Oost vlaanderen..
Ik ben meer van het type niks boeken en gewoon kijken waar je terecht komt
dat zorgt ook voor meer avontuur
groetjes!

hey ! ik ben wel geeinteresserd in je bericht !
ik zelf ben jammer genoeg uit Oost vlaanderen..
Ik ben meer van het type niks boeken en gewoon kijken waar je terecht komt
dat zorgt ook voor meer avontuur
groetjes!

Hallo Kirsten,

Hoe kunnen we jou bereiken om te zien of we iets kunnen afspreken?

Groetjes,

Saartje

Halo Kirsten, Ik heb Saartje en annelies net een mail gestuurd. Allemaal eens apart afspreken of meteen iedereen tezamen?

Halo Kirsten, Ik heb Saartje en annelies net een mail gestuurd. Allemaal eens apart afspreken of meteen iedereen tezamen?

Hoi Simon,
Wanneer passeer je in Gent?
Kan je asap een concreet voorstel doen om af te spreken?
Iedereen die interesse heeft kan dan komen. Wij zijn al met 3 kandidaten voor Peru/Bolivia.
We willen wel snel een vlucht boeken. De periode zou ergens half juli tot half augustus zijn.

Groetjes, Annelies, Tamara, Saartje

Hey !
Ja het zou super zijn moesten we allemaal eens tezamen komen !
Anders kunnen we dit verder via sms of via mail doen ?

Groetjes Kirsten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...