Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot of reisgenoten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

LisevH

New Member
Ik ben op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten die met mij een rondreis willen maken. Alles uitstippelen of gewoon zien waar je terecht komt.
Liefst buiten europa Maakt ook niet uit wanneer
Ik ben 21 jaar en kom uit de kempen. Iemand interesse?

reisgezel

Hey,

Ik ben Simon en ik zoek ook een reisgezel. Ik ben wel 27 jaar dit jaar geworden, mss iets te oud? Maar ik reis dus ook graag. Ik ben van plan om volgend jaar naar marroko te gaan met de jeep, ik doe elk jaar wel zo een uitstap. Ik studeer deze week af en erna vertrek ik naar Polen voor een weekje en erna ga ik skien bij een vriend die in oostenrijk woont. Heel graag zou ik eens door bolivia trekken.Qua andere bestemmingen sta ik open, wat zijn jou voorkeur bestemmingen?

Groetjes, Simon

Dag Simon, maar ook Lise,

Zelf ben ik 25j en zou graag komende zomer naar Zuid-Amerika gaan.
Ik weet dat volgende zomer nog ver weg is, maar eer je een reispartner hebt gevonden, een goede kennismaking en alles geregeld hebt, dan zijn we al zeker half weg.

Ik zou heel graag gaan trekken in Bolivia... Eigenlijk de Amazone in. Lijkt me super.
Ik heb al verschillende reizen gedaan, meestal in mijn eentje maar wel wetende dat ik in een groep (yoga, werk, vrijwilligerswerk) terecht kwam. Toch vond ik het fijn om nog mijn vrijheid van mijn eigen planning te hebben, wat je met een vaste reisgroep (georganiseerde reis) niet hebt. Komend jaar wil ik geen cursus of werk in het buitenland doen, maar eens echt rondreizen. Misschien enkele dagen wat hangen op een farm is nog wel tof, maar voor een maand daarvoor naar het buitenland gaan wil ik niet meer.