Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot om de wereld te ontdekken, dichtbij of ver.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anja Vercaigne

New Member
Mijn naam is Anja. Ik reis graag maar aangezien mijn man niet meer zo graag reist zoek ik een reisgenoot. Ik ben 49. Ik hou van de natuur, wandelen in de bergen maar ook het verkennen van een minder toeristisch land. De echte toeristische plekken mijd ik liefst. Wandelen doe ik liever dan fietsen. Cultuur spreekt me ook aan. Een zwembad of strandvakantie is niet aan mij besteed. Al kan een bezoekje aan zee wel voor een dag. Ik krijg graag reacties van vrouwen tussen 30 en 70

Anja

Dag Anja. Ik hou ook van natuur, wandelen in de bergen, cultuur maar ook van fietsen en zeilen en strandvakanties zijn helemaal niet aan mij besteed, alhoewel een dagje snorkelen ook wel leuk is. Ook ik ben op zoek naar een reispartner. Dit jaar heb ik het opgelost door mij in te schrijven voor een groepreis (trektocht in Valle de Aoste en Valle de Piemonte) maar ben op zoek naar gelijkgezinden voor kortere of langere vakanties in de toekomst. Misschien kunnen we eens een dagje gaan stappen om te kijken of het klikt?

Ann

Dag Ann, prima. Misschien eerst even per mail wat overleggen nog? Je mag me mailen op anjavercaigne@skynet.be

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...