reisgenoot om naar de zon te gaan in jui-augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

annelies87

New Member
Hallo

Ik ben een vrouw van 26jaar van west vlaanderen. Aangezien al mijn vriendinnen met hun partner op reis gaan, ben ik hier opzoek naar een reispartner.
Ik ben in verlof van 20 juli tot 18 augustus en zou graag een dag of 10 - 14 naar de zon trekken. Bestemming maakt me niet zoveel uit, zolang er maar zon
is: Turkije, spanje, egypte, griekenland,.. .

Mijn ideale vakantie:
- relaxen aan het strand of zwembad
- boottochtje, jeepsafari doen
- excursietje doen om de streek te verkennen
- terrasje doen
- lekker gaan eten
- 's avonds af en toe een stapje zetten.

Zie je dit wel zitten, laat me dan iets weten

x

Ben ook nog op zoek naar personen voor deze zomer, dus uw advertentie lijkt mij wel wat hoor, stuur mij anders een berichtje of zo...

gr

hey ;)

ik ben ook rond deze periode thuis
en wil ook zeer graag op reis
maar ik ben maar 1 talig ;-(
dus door dit en ook wegens ik alleen ben
is het moeilijk om zo op reis te vertrekken
hopelijk stuur je me een pb ;-)

groetjes

Hey,

Al iemand ? ben 31 jarige man uit west-vlaanderen. Reispartner heeft het laat laten afweten dus nu opnieuw op zoek...
Kan me wel vinden in u reisplannen :)
Nu je ziet wel, stuur maar een mailtje als je interesse hebt.

mvg Kevin

hey, zit ook met dat vrienden/partner probleem, ik (v) zoek reispartner om naar de zo

QUOTE=annelies87;19097]Hallo

Ik ben een vrouw van 26jaar van west vlaanderen. Aangezien al mijn vriendinnen met hun partner op reis gaan, ben ik hier opzoek naar een reispartner.
Ik ben in verlof van 20 juli tot 18 augustus en zou graag een dag of 10 - 14 naar de zon trekken. Bestemming maakt me niet zoveel uit, zolang er maar zon

Mijn ideale vakantie:
- terrasje doen
- lekker gaan eten

x[/QUOTE]

Hallo

Mijn ideale vakantie:
- terrasje doen
- lekker gaan eten

x

Hey,
Heb hetzelfde probleem u. Al m'n vriendinnen gaan ook met partner op reis :-)
Ben je nog steeds op zoek naar iemand of reeds iemand gevonden om samen mee op reis te gaan?
Ben in verlof van 1-22 aug.

Groetjes

Hey,
Heb hetzelfde probleem u. Al m'n vriendinnen gaan ook met partner op reis :-)
Ben je nog steeds op zoek naar iemand of reeds iemand gevonden om samen mee op reis te gaan?
Ben in verlof van 1-22 aug.

Groetjes

sorry ik 24 juli. maar heb nog niemand gevonden.

Ik ben net zoals jou ook op zoek naar een reispartner. Ook bij mij hebben al mijn vriendinnen een vriend en gaan zij al samen op reis. Ik woon in Zomergem (Niet zo ver van Gent) en ben 23 jaar. Ik ben vrij van 4 tot 15 augustus:) Op reis hou ik van: zon, zee, strand, eens een uitstapje doen, eens uitgaan, gewoonweg genieten! Als je het ziet zitten, laat maar iets weten.

Groetjes Elien

Ik ben net zoals jou ook op zoek naar een reispartner. Ook bij mij hebben al mijn vriendinnen een vriend en gaan zij al samen op reis. Ik woon in Zomergem (Niet zo ver van Gent) en ben 23 jaar. Ik ben vrij van 4 tot 15 augustus:) Op reis hou ik van: zon, zee, strand, eens een uitstapje doen, eens uitgaan, gewoonweg genieten! Als je het ziet zitten, laat maar iets weten.

Groetjes Elien

hey Elien bedankt voor het antwoorden,
ik heb geen vrijaf meer genomen voor augustus, zal dit jaar opnieuw geen vakantie zijn voor mij, succes he.

zon

Hey ik ben sven 25 jaar , ik had de topic " lastminute 2 plaatsen vrij italie" gestart ; normaal waren we gisteren vertrokken maar mijn reispartner mocht ineens niet meer van haar vriend . Dus hier zit ik nu ; zoek ook iemand of paar mensen om de zon op te gaan zoeken . Mijn verlof duurt tot 15 augustus maar kan verlengd of veranderd worden , met auto of vliegtuig maakt mij ook niet uit .

Zuid Frankrijk

Hallo,

Ik ben Filip, 38 jaar, sportief en verzorgd. Ik woon in regio Beernem-Aalter. Betrouwbaar en eerlijk!
Ik heb een Villa geboekt met zwembad in Zuid-Frankrijk (30 km van de kust.)
Ik ben nog op zoek naar een reispartner. Er is nog een plaatsje vrij in de wagen.
Vertrek vrijdag 26/07 en terug zaterdag(avond) 10/08/2013.
Interesse, laat maar iets weten hé.
Foto's beschikbaar.

Groetjes,
Filip

Groetjes Elien

Ook ik ben op zoek naar een reispartner, heb namelijk hetzelfde probleem als jou! Ik ben 22 jaar en woon tegen Waregem, ik ben vrij tot 19 augustus.
ook op reis hou ik van: ontspanning, rust, genieten, zon, zee, eens uitstapje doen,...

groetjes,
Jolien

Hey ik ben sven 25 jaar , ik had de topic " lastminute 2 plaatsen vrij italie" gestart ; normaal waren we gisteren vertrokken maar mijn reispartner mocht ineens niet meer van haar vriend . Dus hier zit ik nu ; zoek ook iemand of paar mensen om de zon op te gaan zoeken . Mijn verlof duurt tot 15 augustus maar kan verlengd of veranderd worden , met auto of vliegtuig maakt mij ook niet uit .

heb wel interesse

Hallo

Mijn ideale vakantie:
- terrasje doen
- lekker gaan eten

x

hoi,

Ook ik heb hetzelfde probleem als jou. Heb je ondertussen al iemand gevonden?
Mijn interesses vallen heel goed samen met die van jou, ook ik ben vrij tot 18 augustus.

groetjes,
Jolien

reis

hey ik ben nicolas ,vertrek maandag met de auto naar spanje
hierbij zoek ik een reisgezel liefst v ,voor meer info nicolas snelders op fb ,goetjes

:)

Hey ik sven 25 jaar , ben nog steeds opzoek,
Ik heb nog geen reactie gehad en zou heel graag op vakantie willen want ben het niet gewend om thuis te zitten in de zomer .
Daarmee nogmaals deze oproep .
Ik ben onmiddelijk vrij en heb tijd tot eind augustus + plus kan nog wel een week of 2 extra vrijpakken als het nodig moest zijn .
Ik ben een vrij geest en zolang ik ergens naar het buitenland kan om uit de dagelijkse sleur te geraken ben ik Blij.
(m/v) rugzak , auto , liften, vliegtuig , hotel maakt niet uit .
Mijn 2 moedertalen zijn spaans en nederlands en ik kan vrij goed engels .
Iemand die een suggestie of gek idee heeft is altijd welkom !
Fb = sven oyen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan