Booking.com

Reisgenoot om stukje van de wereld te zien (Australië, Tasmanië, Patagonië)

metalmachientje

New Member
Ik ben een jongeman van 38 en zou graag eens voor een langere periode op reis gaan. Enkele maanden of misschien zelfs langer naar voornamelijk plekken met prachtige natuur. Australië (zowel klassiek als het westen), Tasmanië en Patagonië zouden er zeker bijzijn en misschien nog meer. Ik hou van avontuurlijk reizen met wandelen, fietsen en andere sportieve activiteiten. Het is dus vooral de bedoeling om veel natuur te zien en veel leuke, avontuurlijke dingen te doen. Voor het logies maakt het me niet zoveel uit. Ik heb er geen probleem mee om in tenten te slapen of in hostels, maar af en toe een wat beter hotel mag er ook bij zitten. Zolang het maar betaalbaar blijft uiteraard. Voorlopig is er nog niets gepland of geregeld op het werk, maar de periode die ik voor ogen heb is tussen oktober 2019 en maart 2020. Mannen of vrouwen en leeftijd maakt me niet zoveel uit, dus iedereen is welkom, maar ik dacht aan een groepje van max 4 personen. Dus wou eens horen of er hier nog liefhebbers zijn die interesse hebben om me te vergezellen. Uiteraard zijn alle ideeën en suggesties voor bijkomende bestemmingen meer dan welkom. Als je je geroepen voelt... you know what to do!

Laatst bewerkt:

Desswing

New Member
Australië, Nieuw Zeeland en Tasmanië zeggen me ook wel iets als is dat geen goedkope regio :--)
Ben gewend om met overland te reizen dus dat zit wel goed... 2020 moet kunnen lukkern. Hou je me op de hoogte?

aramisa

Active Member
Hallo,

Ik doe regelmatige overlands met een truck + tent (of hostel) en plan er nu ééntje in eind juni/ juli /augustus. Vertrekkende in Kazachstan en dan richting China, ... Steeds in de natuur en mogelijkheden tot avontuur. Wisselende medereizigers en leeftijden. Steeds een succes.
Als je meer info wil, dan kun je me verder contacteren.

Desswing

New Member
Klopt Aramisa, twee jaar geleden overland gedaan via Bizkek (Kirgizë) naar Kazakstan, Uzbekistan, Turkmenstan en zo via Iran, Armenië en Georgië. Eind vorig jaar rondtrek gedaan in Tadjikistan (incl Pamir) en da's pas echt een aanrader.

aramisa

Active Member
??? HUH ? Heb dezelfde ook 2 jaar geleden gedaan ? Dan zouden we op dezelfde overland gezeten hebben ? Maar dat kan niet, want ik was de enige belg. Was dat met Oasis Overland ?
Heb je geen zin om in de lente/zomer 19, het oostelijke deel te doen van de zijderoute ? Terug zelfde beginpunt in Bishkek, maar dan naar het oosten.

Cindy77

New Member
hallo,

Leuke plannen, hier heb ik wel interesse voor.
Ikzelf wil ook deze periode een langere reis maken.
Patagonie lijkt me fantastisch, daar wil ik zeker een keer naartoe.
Vorig jaar ben ik naar Tasmanie en Australie (enkel het zuiden) geweest, dit was super maar ik doe niet graag dezelfde bestemmingen jaar na jaar.
Misschien lijkt Nieuw- Zeeland je ook wel iets ?
je kan me ook mailen cindyerpels@hotmail.com

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan