Hallo
Als ik geen reis meer maak in het najaar (cf. andere topic) zou ik graag een 4-tal weken naar Patagonia gaan met de jaarsovergang. Tegen eind augustus zou ik graag beslissen wat ik ga doe.
Type reis:
* Rondreis met rugzak en openbaar vervoer
* Qua logement ben ik zeer schikkelijk, verkies eerder low budget
* Aangenaam tempo: ik spendeer liever voldoende tijd in 1 land/regio. Op die manier heb ik minder het gevoel dat ik er nog moet terugkeren. In november was ik een goede 3 weken enkel in Nicaragua en vond dit eigenlijk nog een weekje te kort.
Organisatie:
enkel vooraf de vluchten boeken en eventueel de eerste nacht/laatste nacht afhankelijk van de vlieguren, een ruwe planning lijkt me een goed idee om overeen te komen
en ook om bv. binnenlandse vluchten vooraf te boeken indien genoodzaakt , ter plekke heb ik alleszins een flexibele ingesteldheid!
Over mezelf:
M, °1986, Gent, reis vaak en was eerder al in Z-Am & C-Am. Ik spreek NL, FR, ENG en voldoende Spaans. Qua job geef ik beleidsadvies. Ik heb mijn rijbewijs.
Periode:
ergens een 4tal weken tussen 15/12/2016 en 22/1 /2017 (kan nog wat verschoven worden)
Geef gerust een seintje als dit zoekertje je aanspreekt. Dan spreken we wel eens af of geven we wat meer info over onszelf.
Groetjes!