Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Patagonia - dec16/jan 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

dtr

New Member
Hallo

Als ik geen reis meer maak in het najaar (cf. andere topic) zou ik graag een 4-tal weken naar Patagonia gaan met de jaarsovergang. Tegen eind augustus zou ik graag beslissen wat ik ga doe.

Type reis:
* Rondreis met rugzak en openbaar vervoer
* Qua logement ben ik zeer schikkelijk, verkies eerder low budget
* Aangenaam tempo: ik spendeer liever voldoende tijd in 1 land/regio. Op die manier heb ik minder het gevoel dat ik er nog moet terugkeren. In november was ik een goede 3 weken enkel in Nicaragua en vond dit eigenlijk nog een weekje te kort.

Organisatie:
enkel vooraf de vluchten boeken en eventueel de eerste nacht/laatste nacht afhankelijk van de vlieguren, een ruwe planning lijkt me een goed idee om overeen te komen en ook om bv. binnenlandse vluchten vooraf te boeken indien genoodzaakt , ter plekke heb ik alleszins een flexibele ingesteldheid!

Over mezelf:
M, °1986, Gent, reis vaak en was eerder al in Z-Am & C-Am. Ik spreek NL, FR, ENG en voldoende Spaans. Qua job geef ik beleidsadvies. Ik heb mijn rijbewijs.

Periode:
ergens een 4tal weken tussen 15/12/2016 en 22/1 /2017 (kan nog wat verschoven worden)

Geef gerust een seintje als dit zoekertje je aanspreekt. Dan spreken we wel eens af of geven we wat meer info over onszelf.

Groetjes!

Ik zag je vorige post ivm reis naar Colombia.. wel jammer dat je die laat schieten. Ik vertrok normaal binnen 2 weken op men eentje naar daar... maar jammer genoeg mag ik niet vertrekken wegens gebruik van bepaalde medicatie krijg ik geen vaccinatie voor gele koorts..... maar ik ga sowieso volgend jaar deze periode naar Colombia... mss dat je na al die andere toffe reisbestemmingen die je gaat ondernemen toch beslist om volgend jaar naar Colombia te gaan.. en wie weet dan... have fun in Patagonië...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...