Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot/reisgenote gezocht voor weekje (of langer) zon !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste avonturiers,
Ik ben Els, 31 jaar, woon dichtbij Gent, nog steeds op zoek naar een reisgenoot/reisgenote voor de periode 15 november en 29 november, bestemming is bespreekbaar, voorkeur el gouna (egypte), kaapverdië, mag ook verdere bestemming zijn
Ik hou van de eerste 2 dagen relaxen daarna actiever zijn, ik hou ook van cultuur en plaatsen bezoeken...
Ik heb hiervoor al een oproep geplaatst voor Dominicaanse te doen, maar moet daarvoor niet perse naar daar.
De tijd dringt, want ik had graag de persoon in kwestie waar ik mee op reis zou gaan minstens 2 keer op voorhand ontmoet, dus reageer snel als je je geroepen voelt ! Reizen is nog steeds mijn grootste passie
Tot snel groetjes Els
P.S.: ik ben altijd correct in betalingen van de reis, ik zal voor mijn deel instaan, jij dan ook?

hallo els ,gaat het puur om een gezellige reisgenoot of zoek je tevens een partner ,dan ben ik te oud voor jou . ik ben 56 jaar en nog heel fit ,ik dans de twist nog als geen ander haha ,maar ik heb geen ervaring met reizen ,daarom zoek ik daar een reisgenoot voor ,want ik heb nog nooit gevlogen en ben misschien bang dat ik uitstap voor het vliegtuig geland is ,ik heb november en december tijd en heb ongeveer 15ooeuro te besteden . gr har

Beste Har,
Ik heb ondertussen iemand leren kennen, dus ik ben niet meer op zoek naar een reisgenoot !! Toch bedankt voor je reactie
Groeten Els

Hoi Els,

Ik ben een vrouw ( lees zotte doos )van 38 uit Gent en nog steeds op zoek naar een reismaatje voor de periode 07/11 tem 22/11.
Ik wil het liefste een dag of 11 weg maar aangezien ik niemand vind is een weekje ook al goed hoor! ;-)
Je schreef dat je al iemand gevonden had maar mocht je nog een derde persoon meewillen laat het mij maar weten!

Grtjs,
Sandra

Hey Sandra , noodgeval mijn reisgenoot gaat niet mee jij nog zin om te gaan naar Egypte vertrek 15 november... Laat zo snel mogelijk iets weten alles is geboekt

Hi Els,
Ik heb ondertussen al iemand gevonden en vertrek morgen. Ik heb maar verlof tem 22/11 dus was niet gelukt voor mij aangezien jij pas op 26/11 terugkeert.
In ieder geval veel succes bij het vinden van een reisgenoot! ;-)
Misschien tot een volgende keer!

Grtjs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...