Hallo! Mijn naam is Jelle en ik wil graag van de zomer 10 á 14 dagen lekker weg. Omdat al mijn vrienden nu aan de relatie zijn en dus geen tijd/zin/geld hebben om deze zomer op vakantie te gaan probeer ik het dus via deze weg. het lijkt me een uitdaging maarrrr: wie niet waagt, die wint nooit. Waar we heen gaan maakt me niet zoveel uit, als het er maar warmer is dan in Nederland. En af en toe ook ‘s avonds nog een stapje kan zetten.
In welke maand/weken zou je op vakantie willen?
Wat voor soort vakantie heb je in gedachte en naar welke
land gaat je voorkeur uit? En tot slot, wat voor soort reisgenootje zoek je?
ik ben niet zo tijdsafhankelijk dus mij maakt het niet echt uit wanneer ik ga en ook niet waarheen.. Ik ben al op veel plekken geweest maar wil nu nog meer doorreizen
ik zoek iemand die ook van cultuur houdt, van lekker eten en drinken,op het strand wil liggen maar ook wel er eens op uit wil gaan , avontuur geweldig vind en die gezellig is, ook wel dingen wil bezoeken en niet zo heel veel zeurt haha of ik nou met de auto ga of met het vliegtuig ik vind het allebei wel leuk.. Ik heb 2 jaar geleden met de auto door europa gereden en zou dit graag nog eens doen omdat dit wel super leuk is!
wat zijn jouw plannen!? Als je effe je fb stuur via zo'n privé link dan kunnen we beter contacten (dit eerkt niet zo heel fijn op m'n telefoon)
ik wil deze zomer misschien van slovenië tot griekenland reizen.... misschien met een brommertje maar ik ben het nog aan het bekijken. Ik zou die route heel graag doen maar afhankelijk van de mensen wil ik mijn plannen ook wel aanpassen.
Ik ben Dertig en vooral op zoek naar leuke en gezellige mensen om mee te reizen.