Reisgenoot/Reisgenoten welkom :)!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne89

New Member
Hey,

Mijn naam is Daphne en ben 27 jaar oud.
Eind augustus - begin september zou ik er graag een drietal weekjes op uit trekken.
Enkele bestemmingen hebben wel mijn voorkeur o.a. :
- Costa Rica
- Colombia
- Suriname
- Sri Lanka

Over het algemeen ben ik hier redelijk flexibel over dus andere voorstellen zijn ook welkom.
Ikzelf heb al enkele voorstellen uitgewerkt en vroeg ook al hulp bij enkele lokale vertegenwoordigers ter plaatse aangezien ik (momenteel) nog alleen reis, probeer ik op voorhand al iets uit te werken (natuurlijk niet tot in de details).
Een reis zie ik als volgt : veel actie, cultuur en natuur en om de reis af sluiten enkele dagen relaxen. Ik hecht geen belang aan grote luxe zolang ik een douche, toilet en bed heb, ben ik al zeer tevreden.

Man, vrouw, oud, jong,... ik kan het met iedereen vinden die open-minded is en niet bang is om nieuwe dingen te ontdekken!

Voorstellen, interesse,... PM!

Groetjes!
D.

Hey,
Meid. Als ik u tekst lees, komt dat overeen met wat ik graag wil. Ik ben namelijk ook op zoek naar een reisgenoot. Ook mn verlof start eind aug, begin septembr. Sri lanka staat ook ook op mn verlanglijsje. Mij makt het eigenlijk niet zo veel uit naar waar. Als het maar warm is, iets kunnen zien en leuk gezelschap. Van waar ben jij? Ik ben van Bilzen en ben 24j. Weet niet hoe ik dit prive kan sturen.
Xx Rosalie

Hey Daphne!

Toen ik je berichtje las, voelde ik een 'klik'. Je reisstijl lijkt sterk op die van mij. Volgens mij zouden we goede reispartners kunnen zijn. Aanstaande februari ga ik al voor drie weken naar Costa Rica, maar misschien kunnen we in september nog een reis samen maken? Of we kunnen elkaars voorkeuren leren kennen en in de nabije toekomst een reis plannen?

Zelf ben ik ook 27 jaar.

Groetjes
Nuria

Hey Daphne, zoek jij nog een reisgenootje?
ik zou graag eind april richting Cuba of Jamaica gaan.
mvg

Hoi,
Ik ben een avontuurlijke rondreis aan het plannen door Colombia. Vertrek laatste week van augustus, voor 15 tot 18 dagen.
Ik heb ook juist een bericht geplaatst.

Groetjes

Ik zoek een reisgenoot voor 2 weken (ongeveer, ligt niet vast) voor eind Januari 2019 vanaf de 18e.
In COSTA RICA. Ik zou tegen dan Spaans kunnen (diploma en 3 maand ervaring). Dus de taal zou geen probleem mogen zijn ;)

Hallo,

Heb jij zin om in het voorjaar van 2019 naar costa Rica te gaan? Datum en duur in overleg.

Groeten
Nik
Hey,

Mijn naam is Daphne en ben 27 jaar oud.
Eind augustus - begin september zou ik er graag een drietal weekjes op uit trekken.
Enkele bestemmingen hebben wel mijn voorkeur o.a. :
- Costa Rica
- Colombia
- Suriname
- Sri Lanka

Over het algemeen ben ik hier redelijk flexibel over dus andere voorstellen zijn ook welkom.
Ikzelf heb al enkele voorstellen uitgewerkt en vroeg ook al hulp bij enkele lokale vertegenwoordigers ter plaatse aangezien ik (momenteel) nog alleen reis, probeer ik op voorhand al iets uit te werken (natuurlijk niet tot in de details).
Een reis zie ik als volgt : veel actie, cultuur en natuur en om de reis af sluiten enkele dagen relaxen. Ik hecht geen belang aan grote luxe zolang ik een douche, toilet en bed heb, ben ik al zeer tevreden.

Man, vrouw, oud, jong,... ik kan het met iedereen vinden die open-minded is en niet bang is om nieuwe dingen te ontdekken!

Voorstellen, interesse,... PM!

Groetjes!
D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan