Reisgenoot rond de 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, dit jaar is het mij niet gelukt om een geschikte reisgenoot te vinden. Ik ben dan maar alleen geweest maar dat doe ik nooit meer. Dus ik zoek iemand waarmee ik een zekere vriendschapsband kan opbouwen om dan jaarlijks eens een reis te maken. Ik ben 51 j uit 1500 Halle. Dus liefst van in de omgeving zodat we geen 100 km moeten rijden voor af te spreken. Ik reis dus alleen, woon wel bij mijn vriendin, maar zij is het reizen beu.
Dus ik zou zeggen, mailen maar, alvast bedankt

hoi, ik herken mij in jouw bericht dwz mijn vriend wil niet meer zoveel op reis, leeftijdscategorie klopt ook en alleen reizen is niet alles inderdaad.
Aan welke reizen denk je zoal en in welke periode? Ikzelf maak graag paar keer per jaar een reis(je). Geen strandvakanties, wel actief (wandelen, fietsen) maar niet overdreven; juiste mix van cultuur en natuur. Ver weg, dichtbij, er is genoeg te zien in de wereld. Woonachtig in Mortsel, bij Antwerpen.
Laat maar weten.

hoi, ik herken mij in jouw bericht dwz mijn vriend wil niet meer zoveel op reis, leeftijdscategorie klopt ook en alleen reizen is niet alles inderdaad.
Aan welke reizen denk je zoal en in welke periode? Ikzelf maak graag paar keer per jaar een reis(je). Geen strandvakanties, wel actief (wandelen, fietsen) maar niet overdreven; juiste mix van cultuur en natuur. Ver weg, dichtbij, er is genoeg te zien in de wereld. Woonachtig in Mortsel, bij Antwerpen.
Laat maar weten.

Hallo Marion,
Jij bent de enige en de eerste die reageerde en ik ben al een paar maanden actief. Ik geef U mijn directe e-mail, is eenvoudiger voor de reageren, en kan ik er direct ook een fototje bijdoen zi.
[email protected]

Hey Marion

Ik reis ook graag en mijn ventje niet dus zoek ik een reisgenoot om niet alleen te moeten reizen. Ik trek er elk jaar opuit met een vriendin maar deze is enkele jaren ouder en dat begin je nu te merken. Dus ik ben opzoek naar een leeftijdsgenoot.

Dag allen,

Ik doe mee, ben zelf prille vijftiger (man). Heb veel tijd en reis ontzettend graag. Ik stap ook veel, hou van natuur maar ook van mooie steden, architectuur, cultuur, gastronomie, etc.
Laten jullie iets weten indien ik nog mee kan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan