reisgenoot september 10-17/9/17

Status
Niet open voor verdere reacties.

dario1037

New Member
Hey,

Reislustige man van 43 wil er nog eens alleen op uit trekken, bij mij wil dat zeggen zonder de kids.
Vorig jaar op rondreis geweest naar Sicilie met iemand die ik niet zo goed kende op voorhand en is reuze meegevallen, zolang de interesses en levensopvatting een beetje gelijklopend zijn komt dat wel goed. Alhoewel ik nog niet echt alleen op reis vertrok denk ik dat het toch meer waarde geeft met een reisgenoot, geen voorkeur voor vrouw of man.
Nu ben ik dus opnieuw op zoek naar zo iemand. Hoe, wat en waar bespreken we later wel want ik heb er ook nog geen gedacht van. Mijn voorkeur gaat uit naar natuur en cultuur, luxe hoeft niet echt, maar voor de een is luxe al helemaal anders dan de andere, dus we zien wel.
O ja, ik ben een rustige kerel die graag geniet en ontdekt...

mvg
Christoph

Hey,

Reislustige man van 43 wil er nog eens alleen op uit trekken, bij mij wil dat zeggen zonder de kids.
Vorig jaar op rondreis geweest naar Sicilie met iemand die ik niet zo goed kende op voorhand en is reuze meegevallen, zolang de interesses en levensopvatting een beetje gelijklopend zijn komt dat wel goed. Alhoewel ik nog niet echt alleen op reis vertrok denk ik dat het toch meer waarde geeft met een reisgenoot, geen voorkeur voor vrouw of man.
Nu ben ik dus opnieuw op zoek naar zo iemand. Hoe, wat en waar bespreken we later wel want ik heb er ook nog geen gedacht van. Mijn voorkeur gaat uit naar natuur en cultuur, luxe hoeft niet echt, maar voor de een is luxe al helemaal anders dan de andere, dus we zien wel.
O ja, ik ben een rustige kerel die graag geniet en ontdekt...

mvg
Christoph

Hallo Christoph,

Leuk bericht! Je lijkt me inderdaad een rustige en zachte man. Ben je vorige keer met een man of vrouw op reis geweest. Had je dan op voorhand al een paar keer afgedproken? Sorry dat ik dat allemaal vraag, ben nog nieuw hier

Groetjes,

Porselein78

Hey,

We hadden een paar keer afgesproken, je moet elkaar toch wat liggen dacht ik.
Van waar ben je ?

Mvg
Christoph

Hi,

Ja dat lijkt me inderdaad het beste om niet voor verrassingen te staan. Ben van Mechelen. Werk in Antwerpen. Jij?

Katleen

Hi Christoph,

Zou ik inderdaad heel graag willen, maar weet niet goed of ik zlleen wil gaan. Zou de eerste keer alleen zijn....

Katleen

Alleen moet ook wel iets speciaal zijn denk ik. Mijn collega is altijd alleen weg, ontmoet snel mensen op die manier, en gaat waar hij wil zonder nadenken. ..
Ik ging ook nog nooit alleen op reis, ben nieuwsgierg hoe dat is, alleen heb ik nu een gevoel dat alleen genieten van iets me niet echt ligt.... ik ben er eigenlijk nog niet uit. ..
Waarschijnlijk ben ik in hetzelfde twijfelstraatje terecht gekomen als jij...

Mvg
Christoph

Hi Christophe,

Ergens ben ik wel gesteld op mijn rust, maar aangezien ik niet zo gemakkelijk contacten leg, ben ik wat bang dat ik een hele vakantie alleen ga doorbrengen. En dat is misschien niet helemaal optimaal.

Ik heb eigenlijk wel graag mensen om mij heen, alhoewel dat dat misschien een beetje contradictorisch lijkt met wat ik net zei...

Maar ja, ik zit af en toe wat vreemd in elkaar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan