Reisgenoot september '11

• Onderwerp starter Onderwerp starter Liess
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Liess

New Member
Hey iedereen

Ik wil graag in september nog een klein reisje maken van 7-12 dagen. Het maakt niet zoveel uit naar waar of welke formule. Ik dacht aan een roadtrip (zelf rijden, heb rijbewijs geen auto), liften of een citytrip.

Ik ben een 20 jarige studente uit Antwerpen. Hou van relaxe vakanties, cultuur avontuur en ontspanning afgewisseld. Niet teveel op voorhand vastleggen en ter plekke improviseren is meestal wat ik doe.

Als er iemand zin heeft (leeftijd 18 tot 25 jaar), laat maar weten!!

Grtjes

he

he liess

ik ben maarten 23 en ben momenteel ook nog op zoek achter een reis gezel voor september.

heb nog ni echt bestemming in mijn hoofd of welke reis ik deze keer wil maken maar zo lang heb maar wat cultuur heeft en misschien eens warm weer voor de verandering (dit moet zeker niet zweden is ook zalig :) )

ga hier nog ni heel mijn verhaal zetten moest je interesse hebben kunnen we elkaar al eens meer uithoren.

vriendelijke groeten

maarten hautekiet

Hello beiden

Ik was ook aan zoiets aan aan het denken.
Zou graag niet teveel geld uitgeven, maar toch cultuur/avontuur/strand/kamperen...
Roadtrip lijkt mij leuk, ook bv ryanair vlucht naar zeg maar iets 'Barcelona' en dan jeugdherbergen/liften/kamperen/ ...
Sta open voor alles
Het zou ook leuk zijn om met een groep mensen te gaan (4-6 man +-)

Ben 25 jaar student

Grtzz

Luke

alrighty

ik wil gerust deel uitmaken van deze groep :) wat valt er te zeggen over mij? ik ben 22, studeer op plantijn in antwerpen en volgend jaar vanaf januari in zweden. heb zowel een rijbewijs als een auto en van 1 tot 19 september nog geen plannen :D

laat maar iets weten!

Ik heb ook wel nog eens nood om er eens tussenuit te zijn na de herexamens.
Een citytrip zie ik wel zitten, maar zeker niet al liftend. Alles wat met trein, vliegtuig of ander openbaar vervoer kan worden gedaan, zie ik wel zitten.
Toch ligt mijn voorkeur eerder bij een zon-strandvakantie (Griekenland is mijn favoriete bestemming). Dat laatste kan dan bijvoorbeeld in een mooi hotel, geboekt met een reisorganisatie, of in een bed and breakfast of kleine hotelletjes vanop internet.
Best lijkt me alvast om met een klein groepje te gaan.

Ik vind een strandvakantie wat typerender en leuker om te doen tijdens de zomervakantie, terwijl een citytrip gedurende het hele jaar door kan gedaan worden.

Sluit dit idee wat aan bij de topicstarter & geïnteresseerden?

Ps kom uit Gent en ben student van 19 jaar.

Leuk zoveel reactie al!

Een strandvakantie zie ik niet echt zitten sorry. Barcelona is wel een zalig idee, cultuur, strand, uitgaan, shoppen: alles daar ;). Stuur anders jullie e-mailadres in een pb, dan kunnen we wat ideetjes mailen!

Liefs

hy

strand vakanties is ook niet echt mijn ding. ik heb dat nu eigelijk nog nooit gedaan maar ik vrees dat je te weinig van het land zal zien en zeker de typische plaatsen mensen en lekkernijen.

Barcelona heb ik ooit al is gedaan en de omgeving er rond ook. is wel nog leuk .

denk wel dat er nog leuke steden zijn :) (Madrid)

maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan