reisgenoot september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annick80

Member
Aangezien mijn reisplannen in het water zijn gevallen ben ik op zoek naar een reisgenoot ( of meerdere) om eind september een 10-tal dagen op vakantie te gaan.

vakantie is voor mij zon, zee , strand, zwembad en af en toe een uitstapje. maar vooral relaxen.
locatie heb ik nog niet echt over nagedacht, zolang er maar zon is.
liefst All-in en zeker GEEN Low-budget.

ik ben een 33-jarige vrouw uit limburg.

kan jij je hier in vinden?

Aan welk land had je gedacht, Annick?
Oei, vakantie in het water gevallen...klinkt als iets onverwacht en onaangenaam, jammer!
Ik kan misschien nog een weekje weg in september, ik houd wel enorm van cultuur en korte uitstapjes, ook van wat relaxen aan het zwembad of strand. All-in in een luxeresort zegt mij ook wel iets, ik stel netheid in een hotel op prijs... Low Budget is ook niet aan mij besteed, hoor, integendeel.
Mag ik vragen wat je doet van beroep of studie? Als je dat liever niet op 't forum zet, stuur dan gerust een privé-berichtje.

Hey Annick

Ben jij nog op zoek naar een reisgenoot?
Ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor een relax vakantie in september.

Locatie maakt niet zo veel uit. Waar had je aan gedacht?

Laat maar iets horen, als je interesse hebt.

Tom

Hey Tom,

ik ben inderdaad nog altijd op zoek naar een reispartner.
Over de locatie heb ik nog niet nagedacht, zolang er maar zon is en ik niets ( of niet te veel) moet doen....

mijn laatste reizen waren naar de Dominicaanse republiek, kos, Cyprus en Turkije.

Van waar ben je afkomstig?

Hoi Annick,

Ik heb plannen om 22 september naar Spanje te gaan Almeria en zoek nog een reisgenoot. Mooi 4 sterren hotel direct aan strand, ik heb wel intresse dus wie weet, ik hoor het graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan