Reisgenoot september

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanessa01

Member
Hallo,

Ik ben een vrouw van 28 en op zoek naar andere vrouwen om in september mee op reis te gaan. De bestemming maakt niet zoveel uit, als het er maar warm is. Ik hou van in de zon liggen, cocktails drinken, wandelen, stadjes bezoeken en af en toe s avonds op stap gaan. Dus als dit jou aanspreekt, laat zeker iets weten!

Grtz,
Vanessa

reisgenoot

hey,
ik ben ook opzoek naar een reispartner voor september,
alles staat nog open voro mij ook zoalng er zon is enzo is vr mij alles goed laat je eits weten of je msn adres xx

Hello vanessa

Wij hebben elkaar hier gevonden op het reisforum: een groepje van 3 vrouwen en 2 mannen. We vertrekken op maandag 28 september tem 6 oktober naar djerba.. genieten van het mooie weer, cocktailke, eens naar marktje gaan, iets bezichtigen en s avonds show kijken en een danske plaatsen.
We hebben al gereseveerd maar indien je graag meegaat...

Hallo,

Ik ben een vrouw van 28 en op zoek naar andere vrouwen om in september mee op reis te gaan. De bestemming maakt niet zoveel uit, als het er maar warm is. Ik hou van in de zon liggen, cocktails drinken, wandelen, stadjes bezoeken en af en toe s avonds op stap gaan. Dus als dit jou aanspreekt, laat zeker iets weten!

Grtz,
Vanessa

Ik zoek ook nog een reisgenoot dus ik wil graag meegaan. Ik had gedacht te vertrekken in de week van 22 september en dan voor 10 of 11 dagen. Naar waar we gaan is niet zo belangrijk, als er inderdaad maar zon en cocktails zijn. Ik hou van dezelfde dingen op reis als jij. Ik ben 26 jaar. Mijn emailadres [email protected]. Hou me op de hoogte ;-)

Hallo,

Grtz,
Vanessa

Hey iedereen,

Ik heb een reisje gevonden naar Djerba, Tunesië in een goed hotel met goeie reviews, kost, naar gelang hoe lang, iets meer dan 600 euro. Ik zou opteren voor 11 of 12 dagen. Als er iemand mee wil, laat maar weten op [email protected]. Vertrekken in de week van 21 september.

Groetjes,
Sylvia.

Concrete voorbeelden:
Vertrekken 21 september, 9 nachten, all inclusive, minder dan 600 euro pp.
Vertrekken 21 september, 11 nachten, all inclusive, nog geen 600 euro pp.
Vertrekken 23 september, 10 nachten, all inclusive, iets meer dan 600 euro pp.

Moeten wel snel zijn!

Hey iedereen,

Ik heb een reisje gevonden naar Djerba, Tunesië in een goed hotel met goeie reviews, kost, naar gelang hoe lang, iets meer dan 600 euro. Ik zou opteren voor 11 of 12 dagen. Als er iemand mee wil, laat maar weten op [email protected]. Vertrekken in de week van 21 september.

Groetjes,
Sylvia.

Concrete voorbeelden:
Vertrekken 21 september, 9 nachten, all inclusive, minder dan 600 euro pp.
Vertrekken 21 september, 11 nachten, all inclusive, nog geen 600 euro pp.
Vertrekken 23 september, 10 nachten, all inclusive, iets meer dan 600 euro pp.

Moeten wel snel zijn!

sylvia, dit zegt me wel wat. periode ik ook ideaal voor mij
wouter (26 j)

Hallo,

Grtz,
Vanessa

Dag Vanessa,

Ik ben wel geen meisje, maar zoek tevens een reisgezel voor in september...
Gewoon een weekje relaxen...lekker eten...sporten...shoppen....enz....
Misschien kunnen we eens een babbeltje slaan op msn?
[email protected]
Dan kunnen we nog zien....
Tot snel?

Groetjes, jochen

Hallo Vanessa,

ik ben 24 jaar en heb verlof van 31 augustus t.e.m. 12 september.

Ik zou nog graag op vakantie gaan maar heb tot nu toe nog niets geboekt. Voor mij past de tweede week van september het beste! Een strandvakantie zou perfect zijn!

Groetjes
Katrien

Dag Katrien,

Zou je het erg vinden mocht er een jongen ook meegaan?
Ik zoek al een tijdje naar een geschikte reisgezel...
Voor mij past de 2de week van september ook het beste hoor...
Dus, dat zou perfect zijn...
Voeg je me anders eens toe op msn?
[email protected]

Laatste week september

Hallo Vanessa,

Jij houdt van precies dezelfde dingen als ik op vakantie en ik zoek ook nog iemand om mee op vakantie te gaan in september.
Maar ik kan pas vanaf 23 september en zat zelf te denken aan 8 dagen.

Als je nog niks geboekt hebt en je hebt interesse dan hoor ik het wel.

Groetjes,
Sharon

Hallo,

Ik ga ook nog steeds op reis tussen 21 sep en 11 oktober en zoek ook nog reisgezellen. Hoe meer, hoe liever en hoe gezelliger dus als je mee wil, contacteer me op [email protected]

Groetjes,
Sylvia.

Hallo Vanessa,

Jij houdt van precies dezelfde dingen als ik op vakantie en ik zoek ook nog iemand om mee op vakantie te gaan in september.
Maar ik kan pas vanaf 23 september en zat zelf te denken aan 8 dagen.

Als je nog niks geboekt hebt en je hebt interesse dan hoor ik het wel.

Groetjes,
Sharon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan