reisgenoot september

• Onderwerp starter Onderwerp starter evy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evy

Member
Ik ben een bijna 19-jarige studente in gent en zoek nog een lastminute reispartner voor een last minute citytripje begin september. Ik had gedacht aan lissabon, valencia, malaga,.. kortom zo lang het maar naart zuiden is.
Ik hou van cultuur, feestjes, strandliggen(maar niet telang), rondtrekken, avontuurlijke dingen doen...
Laat maar iets weten moest je interesse hebben. Liefst mensen rond mijn leeftijd!

Ik ben een bijna 19-jarige studente in gent en zoek nog een lastminute reispartner voor een last minute citytripje begin september. Ik had gedacht aan lissabon, valencia, malaga,.. kortom zo lang het maar naart zuiden is.
Ik hou van cultuur, feestjes, strandliggen(maar niet telang), rondtrekken, avontuurlijke dingen doen...
Laat maar iets weten moest je interesse hebben. Liefst mensen rond mijn leeftijd!

hey, ik heb nog 8dagen verlof staan. Ik heb wel zin in een last minute. Moest je zin hebben. Laat maar weten

Ilja 27m

Dag Evy,

Mocht je zin hebben om eens een babbeltje te slaan op msn?
Mijn msn adres is : [email protected]
Kunnen we beetje kennismaken en misschien kunnen we dan samen een reisje maken...
Ik heb verlof van 31 augustus tot 20 september...
Tot snel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan