Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Skireis of citytrip 6 feb tm 14 feb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tjitske92

New Member
Heey,
Graag zou ik in m'n lesvrije week na de examens op wintersport gaan (6 feb tm 14 feb). Helaas kunnen familie en vrienden niet in deze periode. Ik ben een beginnend skiër (1 jaar skiën, 1 jaar snowboarden) en ben 2 jaar met de studentenvereniging mee geweest.
Ik vind het leuk om samen dingen te ondernemen, maar trek net zo gemakkelijk mijn eigen plan. Graag zou ik ook nog ski lessen nemen om m'n techniek te verbeteren, zo vlot ga ik nog niet de berg af En een goede après ski vind ik ook erg leuk, maar 's avonds liever rustig ontspannen en weer vroeg naar bed om de volgende dag fris op de ski's te staan.

Ik ben zelf trouwens Nederlands, maar studeer al 4 jaar in België en ben voorheen dus ook met Belgische studenten op reis geweest.

Lijkt het je leuk om die periode met mij iets te plannen, maar liever geen wintersport? Daar sta ik ook voor open, wil gewoon graag even ontspannen na een druk jaar

Hey Tjitske,

Geen zin om mee te komen in de tweede week 14-21 februari? We zijn momenteel met drie en er is nog een plaats vrij in onze auto! Eén week de les missen kan geen kwaad, denk ik (spreek vanuit eigen ervaring )

Groetjes!

Heey, bedankt voor je berichtje! Ik had je post gezien, maar ik kan helaas echt geen weekje missen.. heb verplichte aanwezigheid bij practica enzo. Ik was graag meegegaan anders.
Groetjes Tjitske

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...