Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Spanje vanaf 27/12 tot max. 9/1

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaViajera

Well-Known Member
Ik vroeg mij af of er nog kandidaten zijn om tussen Kerst en nieuw en/of na Nieuwjaar er even tussenuit te gaan.
Ik kan weg vanaf 27/12 en moet ten laatste op 9/1 terug zijn (eigenlijk liever al 8/1). Ik dacht aan ofwel een citytrip naar Madrid ofwel Andalusië (Malaga/Sevilla/...) (met een lichte voorkeur voor het laatste) ofwel een combinatie van de twee. Een retourvlucht kost momenteel 80-90 euro met Ryanair (afh. van vertrek- en aankomstplaats en data), weliswaar met enkel handbagage.
Ik wil dus vooral dingen bezichtigen en ga niet naar ginder om daar boeken te lezen of bruin te worden ofzo (al denk ik dat het daar sowieso te koud voor is...).

Iemand zin om mee te gaan? Graag snel reageren dan, want het is al kort bij...

Buenos Dias Viajera

En voor hoelang zou je gaan of ligt dat nog niet echt vast? Is het de bedoeling om een auto te huren en rond te trekken van ene stadje naar ander stadje in Andalousië?

Ikzelf ben 29, m en wvl afkomstig. Ben leerkracht en dus heb ik wel effen tijd in de vakantie en aan de feestdagen ben ik toch niet echt geneigd.

Tot reply

Groetjes
P

Buenos días .

De duur hangt af van de prijs van de vluchten en van het gezelschap, maar persoonlijk vind ik ca. 7 dagen wel genoeg (zeker als ik enkel handbagage meeneem...).
In Andalousië zou ik inderdaad een auto huren en van de ene plaats naar de andere gaan.
Ik sta ook in het onderwijs momenteel (interim), ben 27, van de Kempen en van het andere geslacht (maar dat had je waarschijnlijk al wel door ).

Ik weet niet of het nog haalbaar is om nog iets te regelen en of de vluchten nog betaalbaar zijn ondertussen, maar ik wil het wel proberen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...