Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Spanje

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM13089
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM13089

Guest
Beste Avonturiers,

Op12 oktober ga ik weer ( 2x ) met de auto naar het uiterste zuiden van Spanje tegen de Portuguese grens ( Algarve ) waar ik de komende maanden vertoef samen met Karel “ mijn trouwe “ vier potige teckel. Ben 64 en al de nodige jaartjes gescheiden. Mijn leventje is prima zo maar goed iedereen weet alleen is toch maar alleen en met Karel heb ik de meeste conversaties wel gehad..Ben ook niet echt zoekende voor een relatie maar wel in voor een leuk gezelschap van een goed uitziende jongere vrouw om samen de leuke dingen in het leven te delen. Ben volgens zeggen een jonger uitziende charmante man met goed postuur en lengte ca 1.80 Hoe stel ik mij dit voor…? Wellicht volgen er wat reacties en na wederzijdse interesses een aantal kennismaking gesprekken om te kijken of we enigszins op een lengte zitten qua ideeën en wensen. En dan zien we wel verder… is echter wel 1 dingentje…ben sinds maart dit jaar gestopt met roken en zou het prettig vinden als diegene ook niet rookt. Ik zoek geen vrouw om te onderhouden maar ook niet andersom. Vaak komen ruzie’s of oneindigheid om geld en dat willen we niet ieder is dan ook selfsupporting en we maken een potje voor eten, huur, hapje buiten de deur, enz.. Verder gaan we de komende ontmoetingen de opties bespreken zoals bv meerijden 3 daagse trip ( ca 2500 km ) of je vliegt naar Faro ( Portugal ) waar ik je ophaal en waar je uiteraard de mogelijkheid heb om vandaar weer te vertrekken naar Nederland wanneer je dat zou willen en ik je breng.

Hallo,ben je nog op zoek naar gezelschap?
Ik,65 jarige wil na nieuwjaar een periode de zon zoeken,liefst niet in drukke toeristische appartementblokken.
Groetjes H

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...