dami
New Member
Ik ben Dami, ben 19 jaar oud en ik zoek een leuke dame, die met mij op vakantie wil naar Sunny Beach. Door bizarre omstandigheden annuleert een vriendin van mij de vakantie helaas. Terwijl ik eigenlijk gewoon nog wil gaan. Ik vind het zonde om te annuleren, aangezien het ook vrij goedkoop is we hadden het vroeg geboekt. We zitten in Hotel Diamond en het is een all inclusieve hotel, lekker goedkoop. Ook Bulgarije zelf is goedkoop. Ik heb het via GoGo geboekt. De reis kost zo'n 500 euro.
Ik vind het belangrijk, dat iemand meegaand is en redelijk makkelijk is in de omgang. Dus voornamelijk gewoon bij mij blijft en niet heel erg haar eigen plan trekt. Positief is ingesteld, spontaan, sociaal en ook wel echt bijna iedere avond opstap wil gaan. Dat vind ik namelijk hartstikke leuk. Maar natuurlijk wil ik ook wat van de stad zelf zien en andere leuke excursies doen.
Ik vind het ook belangrijk dat je tussen de 18 en 25 jaar bent.
Wil je meer weten stuur me gerust een berichtje!
Ik vind het belangrijk, dat iemand meegaand is en redelijk makkelijk is in de omgang. Dus voornamelijk gewoon bij mij blijft en niet heel erg haar eigen plan trekt. Positief is ingesteld, spontaan, sociaal en ook wel echt bijna iedere avond opstap wil gaan. Dat vind ik namelijk hartstikke leuk. Maar natuurlijk wil ik ook wat van de stad zelf zien en andere leuke excursies doen.
Ik vind het ook belangrijk dat je tussen de 18 en 25 jaar bent.
Wil je meer weten stuur me gerust een berichtje!