Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot Thailand gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

LieslD

New Member
Dag allemaal,

Mijn naam is Liesl en ik kom uit Westerlo (Antwerpen, België). Is er een spontane, optimistische jongedame (ben zelf 26 dus liefst tussen de 25 en 32) die zin heeft om in 2018 tussen januari en april mee te reizen naar Thailand? Ik zou graag drie weken gaan. Ik ging normaal in juli maar heb mijn reis moeten annuleren. Ik zou in Thailand graag een keer yoga volgen, gaan snorkelen, kookcursus volgen,kayakken, een jungletrekking doen, fietstocht door Bangkok, elephant center bezoeken. Ik heb interesse in veel activiteiten maar niets moet. Ik hou ook van ontspannen bij een zwembad en rustig lezen. Ik reis graag lowbudget(hostels). Als er iemand naar Cambodja of Vietnam gaat mag je ook steeds iets laten weten.

Als je geïnteresseerd bent of nog vragen hebt, geef je maar een seintje.

Laatst bewerkt:
Ik ben een jongeman (32) en ga in november naar Thailand voor +/- 3 weken. Als je per se een jongedame zoekt, heb je niet veel aan mij (misschien kan ik na mijn reis ervaringen delen met je). Maar als je toch interesse hebt, kun je me contacteren.

Ik zou heel graag eens naar Thailand gaan, maar nog geen concrete plannen momenteel. De activiteiten die je opsomt lijken me wel leuk.
Ik ben 31 en woon in ovl. Mocht je interesse hebben, geef je maar een seintje.

Hallo Liesl!

Ik ben wel geïnteresseerd om mee te reizen. Ik ben zelf ook spontaan, impulsief en ben gek op activiteiten.
Stuur mij zeker reen berichtje als je nog niemand hebt gevonden.

Hallo,

Ik ben ook echt geïnteresseerd, alle dingen die je hebt opgesomd wil ik ook echt graag doen.
Maar liever niet alleen.
Ik ben iemand die graag reist, en veel reist.
Dus deze uitdaging wil ook zeker aangaan.

Laat maar gerust iets weten.

Groetjes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...