Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot Thailand zomer 2008 gezocht!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarahvg

New Member
Hallo,

ik ben Sarah, een 21jarige studente uit Gent.
Aangezien ik volgend jaar afstudeer en nog niet onmiddellijk int werkleven wil terechtkomen, zou ik graag in de zomer van 2008 een tijdlang door Azie trekken. Mn voorkeur gaat uit naar Thailand, en van daaruit naar Cambodja, Vietnam,... gaan.

Aangezien niemand in mn vriendenkring zon reis ziet zitten, en ik alleen gaan toch wat eng vind, probeer ik op deze manier iemand te vinden die zin heeft in zon avontuur.
Ik ben zelf een flexibel, spontaan persoon die gewoon een superleuke tijd wil beleven, dus moesten mensen met dezelfde plannen rondlopen laat zeker iets weten!!

groetjes!

Thailand

Hallo Sarah,

Ik ben een 22 jarige studente uit Antwerpen en net als jou wilde ik deze zomer ook een reis maken door Thailand, Laos en Cambodja. Ik zou normaal gezien met een vriendin gaan maar die begint nu al wat terug te krabbelen. De rest van mijn vrienden ziet zo een verre reis niet echt zitten. Ik ben echter nog altijd vastbesloten om te gaan. Ik had gedacht om tijdens de maand juli te gaan (ge weet nooit met de tweede zit eh).
Ben jij dus nog steeds op zoek naar een reisgenoot of heb je ondertussen al iemand gevonden?

Groetjes Isabel

thailand

Hey Sarah en Isabel,

Ik ben Bert woon in Antwerpen en werk nu reeds 1 jaar.
Ik hou van wat avontuur en ben dan ook van plan om voor ongeveer 1 maand rond te trekken in Thailand, Laos...

Ik heb nog geen echte concrete plannen hoe en waar overal naartoe te gaan maar ik zou graag een deel van de rondreis met een brommer afleggen
Vanwege mijn werksituatie kan ik spijtig genoeg enkel in de maand september.

Als één van jullie in die periode kan en je ziet wel iets in mijn voorstellen, aarzel dan zeker niet.

Je kan me mailen : b_van_tricht@hotmail.com