Graag zou ik deze zomer een reis maken naar Thailand en zo het land verkennen, en zoek hiervoor nog een reisgenoot of genoten
Ik had al een intressante groepsreis gezien van 15 dagen via fox, maar met een reismaatje is dit natuurlijk altijd toffer.
Andere voorstellen zijn ook welkom
Ik ben 21 jaar en woon in Oost-vlaanderen
Ik ben wel geinteresseerd om door Thailand te trekken maar zie dat alleen toch niet zo zitten. Ik zal eens zoeken op die groepsreis die je aangeeft. Heb je nog al reactie gehad ?
Ik ben vandaag nr Antwerpen geweest waar een event was over Thailand en heb ook nogal wat folders over reizen mee. Veel keuzes in ieder geval.
Ik heb al één reactie gekregen maar die persoon heeft verlof begin juli
De reis die ik had gezien is vertrek 15 augustus en is 15 dagen
het is op fox.nl de 15 daagse rondreis noord thailand.
Waarschijnlijk was die beurs van Thailand wel interessant idd voor vele folders enzo
Hoi Shana
Ik had je al en bericht gestuurd dat ik geintresseerd was in jou reisplan.
Ik had ook eens op fox gaan kijken voor wat de reis inhoud en welke vertrekdatums er zijn.
Er stonden 6 datums voor de maand juli dacht ik?
Of zijn die mss allemaal volzet?
Kan het voor jou alleen in augustus?
Voor alle duidelijkheid ik zie het zeker zitten van mee te gaan
Groetjes Koen
hey,
ik heb daarnet even gekeken en er staan in juli nog 3 datums beschikbaar.
Persoonlijk zo ik liever de reis van 15 augustus doen, deze is toch +/- 300 euro goedkoper. En is dus financieel meer mogelijk voor mij
Hey
Ah ik had gezien dat de 5de juli ook nog beschikbaar was en die is toch al iets meer als 100 euro goedkoper dan de ander 2.
Het spijtige is dat ik in augustus geen verlof meer heb.
Maar als voor jou het beste uitkomt financieel voor augustus dan wens ik je en toffe reispartner en een prachtige reis door Thailand toe
Groetjes
Lijkt me wel een interessant package. Ik zag dat er wel voor 15/8 nog niemand ingeschreven stond. Is deze organisatie gericht op Nl of denk je dat ook Belgen hiermee boeken ?