Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot (v) gezocht Cuba/Suriname/Mexico/Bali/Thailand in 2023 of 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yasminjulia96

New Member
Hi,

Ik zal me even kort voorstellen; mijn naam is Yasmin (spreek je uit als djesmin) en ik ben 26 jaar. Ik wil al een langere tijd reizen (o.a. Cuba, Suriname, Mexico, Indonesie (Bali), Thailand) maar mijn vriend met wie ik dit graag wilde doen, wil/kan niet mee. Ondanks dat het me ook leuk lijkt om het alleen te doen, lijkt het me leuker om samen met iemand te doen. Ik zoek een (vrouwelijk) reismaatje tussen 20-30 jaar, die met mij naar één van deze bestemmingen toe wil voor 2 tot 4 weken. Ik sta ook open voor andere suggesties, zolang er maar zon, zee en strand is.
Ik hou van gezelligheid (drankjes doen, uitgaan, festivals maar ook lekker chillen op het strand), daarnaast vind ik het ook leuk om actievere activiteiten te ondernemen; de afwisseling hierin zou top zijn. Ik hou van luxe maar kan ook genoegen nemen met de basics (als we bijvoorbeeld meerdere verblijfplaatsen nemen).

Ben je geïnteresseerd? Let me know!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...