Reisgenoot (V) gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel1991

New Member
Hoi Hoi,
Mijn is Michiel 31 jaar🙋‍♂️

Ik ben opzoek naar iemand die het leukt vind om samen een tripje te maken.
Op dit moment heb ik nog niks op het oog maar ik zou heel graag een trip richting Zweden maken.
Leuke aan Zweden lijkt me het vrij kunnen kamperen, dus roadtrip met de tent?!🤩
(waarschijnlijk is dit niet meer het ideale seizoen)

Landen op mijn lijstje:
Schotland/Ierland/Zweden/Italië/Suriname/Mexico

Ik ben benieuwd wat voor leuks dit gaat brengen!

Groetjes,
Michiel

Ola Michel, 31 jaar🙋‍♂️
Mooie bestemmingen: Zweden, Italië, Ierland, Suriname en Mexico. Staan ook op mijn verlanglijst. Ik zou ook heel graag naar Zweden willen gaan maar op korte termijn wordt dat lastig, Zweden is best prijzig en daar moet je toch wel (flink) wat geld voor opzij leggen. En ja, kamperen in de natuur van Zweden: Jaa heerlijk! Dat is toch super heerlijk om lekker in het bos wakker te worden tussen de herten en beren 😐. Voor september heb ik na wat wikken en wegen een reis geboekt naar Curacao. Ik wilde eigenlijk naar Bonaire gaan, maar Bonaire is meteen heel wat duurder!

Ik heb eind oktober/begin november ook nog vrij en ik zoek voor dan een reismaatje naar óf Zanzibar óf Malediven ... ja, is heel wat anders, ik weet het. Maar ook die eilanden staan op mijn bucketlist. Niet zozeer om alleen maar op het strand te liggen, want dat is niets voor mij maar vanwege al dat moois wat er boven en onder het water te zien is. En om dat ook eens mee te maken 💝💝

Overigens, ik kreeg laatst een bericht van Jamila(a), die was op zoek naar iemand om mee naar Mexico te gaan. Wellicht dat jullie iets voor elkaar kunnen betekenen ....

Laten we contact houden, als jij wilt, uiteraard.
Groeten Moon. 🙅‍♀️🙋‍♀️

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan