Reisgenoot (V) gezocht!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoGuishla

New Member
Hoi,

Ik ben een meisje van 24 jaar uit Antwerpen. Ik ben op zoek naar vrouwelijk gezelschap rond mijn leeftijd om samen op reis te gaan.

Ik sta open voor alle voorstellen dus laat maar weten (wie?wat?waar?wanneeer?). Soort van vakantie maakt niet heel veel uit, alles is een optie: zon/sneeuw, citytrip/strandvakantie, kortbij/ver, hotel/backpacking,...

Graag zou ik ook nog een last-minute vakantie willen boeken ergens rond 22 maart (via Neckermann ong. 700€ all inclusive 9 dagen Cuba bv).

Als je interesse hebt, laat me zeker iets weten:good:

Gr

Hey

Ik ben een meisje van 22 jaar uit Gent en ben eveneens op zoek naar een reisgenoot voor deze zomer. Ik ben wel geïnteresseerd in zo'n groepsreis voor singles met een evenwicht tussen avontuur en ontspanning (zon, zee en strand). Indien interesse: [email protected]. Mail me maar!!

Hallo,
Wij zijn 2 meisjes van 26 jaar. Wij gaan dit jaar in Juli naar Taba, Egypte. We zoeken ook nog naar reisgenoten. Als jullie interesse hebben laat maar iets weten. We staan ook open voor veranderingen

Groetjes

Hai,

Ik ben student antropologie en zelf van plan om naar Japan te gaan in augustus. Daarom ben ik ook op zoek naar een reisgenootje om mooie plekjes mee te ontdekken...

vakantie in juli?

Hey,

Ik ben ook 24 en woon in omgeving Lokeren.
Ik heb de laatste twee weken van juli verlof en kan ofwel in aug nog wel wat verlof nemen.
Een zon/strandvakantie spreekt mij wel aan, met wat uitstapjes tussendoor.
Een citytrip zie ik ook altijd wel zitten.
Stuur mij gerust een mailtje als je interesse hebt [email protected]

Groetjes,
Manja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan