Booking.com

Reisgenoot voor 1ste 3 weken van september

Sandra f

Member
Hallo allemaal,

Ik zou graag samen met een reisgenoot v/m op reis gaan in september, ik heb de eerste 3 weken van september verlof. Ik ben 43 jaar en uit Limburg. Mijn idee was met de auto naar zuid-Italië te gaan richting amalfie kust en omgeving en de mooie kust van Puglia. Ik sta ook open voor een andere bestemming in Europa of eventueel Canada of...Ik fiets graag, hiken in de natuur, road-trippen. Een afwisseling van actief en rust vind ik fijn, lekker eten, zee en strand, stad, cafeetje, gezellige mensen. Slapen liefst in een hotel/huisje, af en toe in een tent mag maar geen dorms in een hostel voor mij.
Laat maar iets horen...

Sandra

Hey, Sandra, wanneer West Canada je iets zegt in September hoor ik het graag? Deze is prachtihg en zou uj graag doen! Btw. Ben ook uit Limburg... Groetjes, David

Frank86

New Member
Sandra,

Italië staat in mijn planning aankomende zomer.
Vaak geweest, ga altijd met de auto.
Soms neem ik de boot mee.
Wil graag het rondje om, maar of dat haalbaar is... in 3 weken. Sta open voor suggesties en kan me gedeeltelijk aanpassen:)
Reistijd is voor mij flexibel

Bosch

New Member
Hallo allemaal,

Ik zou graag samen met een reisgenoot v/m op reis gaan in september, ik heb de eerste 3 weken van september verlof. Ik ben 43 jaar en uit Limburg. Mijn idee was met de auto naar zuid-Italië te gaan richting amalfie kust en omgeving en de mooie kust van Puglia. Ik sta ook open voor een andere bestemming in Europa of eventueel Canada of...Ik fiets graag, hiken in de natuur, road-trippen. Een afwisseling van actief en rust vind ik fijn, lekker eten, zee en strand, stad, cafeetje, gezellige mensen. Slapen liefst in een hotel/huisje, af en toe in een tent mag maar geen dorms in een hostel voor mij.
Laat maar iets horen...

Sandra
Dag avontuurlijke vrouw, je bericht/zoekertje sprak me aan. Ik heb zeker zin om mee te rijden naar 't zuiden van Italië.
De eerste keer Toscane bezocht in aug.2013 en zodanig gecharmeerd geraakt door dit zuiderse land, dat 'k één jaar
Italiaans heb gevolgd (in avondschool). De tweede keer een rondreis gemaakt in het noorden en 5 steden bezocht:
gestart in Bergamo, Milaan, Brescia, Verona en Bologna. Gedurende 10 dagen in augustus en dus veel te heet.

Het gekozen thema voor de Wereldtentoonstelling Milaan 2015 was Voedsel voor de planeet, energie voor het leven. Dit omvatte technologie, innovatie, cultuur, tradities en creativiteit en hoe deze elementen zich verhouden tot eten en de mens. Expo 2015 had verder ook eerder geïntroduceerde thema's in het licht van nieuwe globale scenario's, met een focus op het recht op gezond, veilig en voldoende voedsel voor alle wereldbewoners. Er waren 145 deelnemende landen, drie internationale organisaties, dertien niet-gouvernementele organisaties en vijf bedrijven op de expo aanwezig.
Ik heb daar een ganse dag, op het gebied van 1,1 vierkante kilometer, rondgelopen en maar de helft van de paviljoenen kunnen bezoeken. Wegens de te lange wachtrijen...in de verzengende hitte.

Van 21 september tot en met 13 oktober 2011 heb ik de provincie Québec verkent en daar een echte Indian summer meegemaakt,
met 2 oudere dames. Dat is de mooiste reis ooit geweest: prachtige natuur, gastvrije bevolking, lekker eten en 'n Europese mentaliteit.
Ik heb daar zelfs de kans gehad om witte dolfijnen = Beloega's te aanschouwen. Het westen van dit uitgestrekte land is mij onbekend.

Arrivederci, Carla (52 jaar)

Stijnd79

New Member
Dag Sandra,

Italië staat altijd op mijn verlanglijstje. Alles vanaf de amalfie kust heb ik nog niet gedaan dus het spreekt mij zeker aan. Ik neem graag een tent en fietsen(met een fietsrek op de trekhaak) mee op reis maar de laatste jaren ben ik meer en meer op hotels en b&b overgeschakeld. Moest je interesse hebben ik kan mij normaal wel vrijmaken begin september.

Mvg,
Stijn

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan