reisgenoot voor april/mei/juni

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen

Ik ben een jonge vrouw van 36 uit Oost-Vlaanderen die op zoek is naar een reisgenoot voor de periode tussen april -mei-half juni. Dit kan voor 2 tot 4 weken zijn, afhankelijk van de bestemming. Dit kan gaan van:
- kooklessen in Chang Mai (Thailand) met aansluitend nog wat eilandhoppen
- avontuurlijk trekken door Myanmar
- yoga- en massagelessen in Indië
- het eiland Jamaica verkennen
- 9 dagen strandvakantie op bv de Balearen
- Namibië, Kenia, Zanzibar, ... zijn ook opties
- ...

Ik heb al veel reiservaring (ooit 4 maanden door ZO-Azië rondgetrokken). Afhankelijk van de bestemming zou ik graag iets van het land zien, lig ik graag eens een dagje aan het strand, sta ik open voor een trektocht,... Alles is mogelijk! Voorstellen ook welkom!

Interesse? Graag een privéberichtje.
Groetjes

Hallo iedereen

Ik ben een jonge vrouw van 36 uit Oost-Vlaanderen die op zoek is naar een reisgenoot voor de periode tussen april -mei-half juni. Dit kan voor 2 tot 4 weken zijn, afhankelijk van de bestemming. Dit kan gaan van:
- ...

Ik heb al veel reiservaring (ooit 4 maanden door ZO-Azië rondgetrokken). Afhankelijk van de bestemming zou ik graag iets van het land zien, lig ik graag eens een dagje aan het strand, sta ik open voor een trektocht,... Alles is mogelijk! Voorstellen ook welkom!

Groetjes
Hallo, mijn naam is Cien en ik heb me net aangemeld op deze site. Ik vond jouw info wel interessant. Ik ben verzot op Griekenland met name Kreta en ben reis altijd alleen. Ik zou graag eens samen met iemand gaan om uitstappen te doen. Ik toer heel het eiland rond op mijn scooter, de bergen in en stap ook heel wat af. Ik zie dat jij een andere voorkeur voor bestemmingen hebt, maar ik dacht, ik stuur toch maar een mailtje. Mijn reis (ticket en studie) ligt vast voor mei tem juni voor t moment.
Groetjes,

Cien

Hallo, mijn naam is Cien en ik heb me net aangemeld op deze site. Ik vond jouw info wel interessant. Ik ben verzot op Griekenland met name Kreta en ben reis altijd alleen. Ik zou graag eens samen met iemand gaan om uitstappen te doen. Ik toer heel het eiland rond op mijn scooter, de bergen in en stap ook heel wat af. Ik zie dat jij een andere voorkeur voor bestemmingen hebt, maar ik dacht, ik stuur toch maar een mailtje. Mijn reis (ticket en studie) ligt vast voor mei tem juni voor t moment.
Groetjes,

Cien
He cien.
Leuk dat je reageerd..wij hebben al contact gehad. Ik wil in april en iets verder..dacht iets van zanzibar..vind je dat te ver of cuba

Margo

Hallo iedereen

- ...

Groetjes
Hey, ik zoek ook een reispartner rond mei? Groetjes

Hallo iedereen

- ...

Groetjes

Hey ,

Ik trek 31/5 voor 2 weekjes naar Bali (Ubud en Nusa Dua) voor een relaxe vakantie gecombineerd met een uitspaje, Yogales, Fietstocht, ...
De verblijven liggen reeds vast maar ik ben dus op zoek naar een vrolijke vrouwelijke reispartner ;-)

Grts,
Ann

Goede middag Ann?,
Tja als het eens een man als reispartner ook mag zijn, laat je (latere) plannen maar weten.
Sta open voor 15 daagse wereldtrips, eventueel in het najaar nog eens Tanzania incl Zanzibar of in het voor of najaar in Zuid Oost Azie. Andere interesses : Indonesie of Nd-Thailand, Vietnam, West USA , Namibie . Hou wel van enig logiescomfort met soms een Out of Africa-tent er bij.
Ben sportieve 50tiger+pak reiservaring via eigen(mét echtg) en alleen via verre groepsreizen (echtg.reist niet graag buiten West Europa). Mét reisgezel= toffere reisbeleving. Maar wel in seperated beds/rooms! Samen nieuwe culturen en natuur ontdekken, alleen is minder leuk dan in groep of minstens met 2 + veiliger in andere continenten. Ben +/- 4 talig + . Woon in Vl-Brabant/ zelfst. job in fin sector. Laat maar weten als je hiervoor openstaat? Uiteraard mits eerste kennismaking, goede afspraken en interesses met elkaar af te stemmen.
Groeten
André

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan