Reisgenoot voor citytrip(s)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angelo93

New Member
Ik zoek iemand die samen met mij op citytrip wilt gaan of eventueel voor meerdere citytrips. Mits men vrienden een vriendin hebben is da allemaal wat moeilijker.

Hallo!
Ik zie da wel zitten om 1 en daarna misschien meerdere citytrips te doen.
Welke steden spreken u aan en wa verwacht gij van een citytrip? Als ik een citytrip doe is het overdag de stad een beetje verkennen en als er speciale dingen te doen zijn die eventueel mee pikken en dan 's nachts feesten.

Groeten,
Sebastiaan

Hallo!
Ik zie da wel zitten om 1 en daarna misschien meerdere citytrips te doen.
Welke steden spreken u aan en wa verwacht gij van een citytrip? Als ik een citytrip doe is het overdag de stad een beetje verkennen en als er speciale dingen te doen zijn die eventueel mee pikken en dan 's nachts feesten.

Groeten,
Sebastiaan

Maakt mij niet uit naar waar, ik wil de wereld zien. Sowieso overdag ontspanning en snachts daar het nachtleven verkennen.

Ja ok, ik denk dat ik wel tijd heb voor een citytripke ergens begin februari.
Mijn voorkeur voorlopig gaat nog naar oost-europese steden omdat die heel goedkoop zijn.
Ik had graag Bratislava, Boedapest, Praag, Boekarest, Sofia ofzo gedaan. Maar andere steden kunnen ook

halloo, ik ben wel geinteresseerd, ik hou van zonnige uitrustvakanties, maar wil dit jaar ook wel meer citytrips doen, alleen is dit ni zo handig natuurlijk, mss kunnen we samen gaan :) laat maar iets weten, groeten

Hallo!

Ik ben van plan om 23 februari donderdag) tot 27 februari (maandag) misschien naar boedapest te gaan. Ik moet nog verlof aanvragen maar normaal is dit geen probleem. Laat maar iets weten als je mee wilt!

Groeten,
Sebastiaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan