Ik zoek een reisgenoot om één van de koudste maanden hier in België gewoon lekker gezellig te kunnen skippen!
Ik dacht zo aan "een" land in Zuid-Amerika of Zuid-Oost-Azië...Maar ergens waar 't zon is en een lekker temperatuurtje is ook al dik ok voor mij, alles bespreekbaar.
Ik ben geen rush-rush-reiziger, doe alles liever op t gemakje en wil ook niet persé elke morgen vroeg opstaan. Plaatselijke cultuur leren kennen betekent namelijk ook eens kunnen doorzakken met de plaatselijke bevolking ;-) en uiteindelijk zijn we ook nog altijd op verlof hé .
Ellenlange wandelingen zijn ook niet aan mij besteed, dat gaat me te traag. Ik plan ook nooit strak op voorhand maar doe liever van een "go-with-the-flow"reis, zoiets als: "dit zou ik graag zien en dat ook maar als ik er niet geraak, ook goe"... Je weet namelijk nooit wat er allemaal je pad kruist en/of je het ergens leuker vindt dan verwacht.
Ik ben zelf van Antwerpen en zou graag wel op voorhand afspreken voor ik met iemand op het vliegtuig stap.
Spreekt je dit aan én kan je ook ongeveer vier à vijf weken weg in februari 2017: lemmeknow!
Hasta la vista!
Annick
als je niemand anders vind, kan je altijd met mij een stukje optrekken
mijn reisschema ligt nog niet vast
alleen de vliegtuigtickets naar en van Indië zijn geboekt. Die van en naar Sri Lanka nog niet
Hoi Annick!
Heb je al een reisbuddy gevonden?
Ik kan me namelijk helemaal vinden in bovenstaand berichtje Go with the flow, lekker uitslapen, af en toe een dagje bakken op het strand en lekker eten..
Mijn vriend en ik wilden samen gaan maar helaas kan hij geen vrij krijgen van zijn werk, en om het daar nou om te laten...
Wil erg graag de kou in NL ontvluchten en nieuwe dingen ontdekken. Zat te denken aan 4/5 weken Thailand of Sri Lanka. Ik kan weg rond eind februari, is dit voor jou ook mogelijk en zoek je nog iemand?
Leuk dat je reageert! Helaas heb ik mijn reis al een paar maanden geleden geboekt...Ik ben weg van 3 januari tem 31 januari...Jammer maar misschien, als het je een goed idee lijkt, kunnen we misschien eens afspreken om te kijken of het klikt om dan in de toekomst samen de wijde wereld te verkennen?
If yes, dan zal t natuurlijk zijn als ik en jij terug zijn van weggeweest nauurtlijk
lemmeknow!
(kinatje@gmail.com)
Hey!
Thanks voor je bericht terug. Dus je gaat gewoon al bijna, super gaaf! En ja: zeker goed idee om contact te houden! Ik ben te vinden op facebook onder de naam Lotte Kramer.
Eventueel via whatsapp is ook geen probleem, kunnen we via fb altijd even nrs uitwisselen.