Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot voor februari- maart-april

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sabine68

New Member
ik ben een 48 jarige jonge dame die aan haar tweede leven begon, tijd om te reizen.
Ik heb een reis in gedachten in Azië. Indonesië, Vietnam, Cambodja, ...... Het spirituele trekt me wel aan.
Ik zoek iemand die me de knepen van het vak wil leren om te reizen, veel te zien, te lachen, wat avontuur, ...
Kortom alles wat het leven aangenaam maakt.
Over de bestemming valt nog te praten.
Laat iets weten als je interesse hebt.

Hoi
Ik ben ook geinteresseerd in een reis naar maleisie, begin maart vertrekken.
Heb jij een voorkeur van bestemming?
Doei!

goede morgen sabine
bij het lezen van je advertentie spraak het me wel aan om te reizen
zelf heb ik een camper waarbij ik geregeld weekendje weg ben en paar keer per jaar een grote reis maak
zelf ben ik m 50 gescheiden en wonend in belgisch limburg
indien er wederzijds interesse is mag je altijd seintje geven voor verdere vragen op volgend email adres ford.s.max@hotmail.com
mvg smax

Hallo alle drie,
Als ik het goed begrijp, zijn we allen eind veetigers-vijftigers (Alicia ?). Ikzelf ben een alleenstaande vrouw van 58, wonend in Antwerpen en reis bij voorkeur met jongere mensen dan mijn eigen leeftijd. Dus dat zit al goed.
Ik heb eventueel interesse om mee te denken / mee te gaan. Misschien dat we best binnenkort eens samenkomen om elkaar te leren kennen en de mogelijkheden te bekijken ? Ik zie iemand van Belgisch Limburg, ik ben van Antwerpen, waar wonen de anderen om een gezamenlijk punt te vinden ?
Eventueel kan ik een doodle maken om een geschikte data te vinden voor alle 4, maar hiervoor heb ik jullie mailadressen nodig. Dus indien interesse, dan graag van Sabine & Alicia hun emailadres aub. Je kan deze doorsturen naar : pascalinebackstage@gmail.com
Groetjes, Pascaline

Hey dames

Ik vind het een fijn idee om eventueel af te spreken.
Heb Pascaline een email gestuurd.

Tot binnenkort x

Ik heb reeds de emailadressen van Alicia en van Smax.
Sabine68 : indien je ook wil uitgenodigd worden via een doodle om eens af te spreken, dan zou ik wel je emailadres moeten krijgen. Dus bij interesse, kun je die doorsturen naar : pascalinebackstage@gmail.com
En indien geen interesse meer, dan ook graag een berichtje, zo weten we dat we niet verder moeten wachten en onder ons 3 verder kunnen afspreken.
Groetjes, Pascaline

Hoi dames

Wel.. ik ben sowieso van plan om ergens naartoe te gaan met vertrek ts 3 en 5 maart - terug ten laatste 17 maart.
Bestemming ligt nog nie vast. Maar ben momenteel aan het kijken/plannen van een reis naar Rio (en andere plaatsen in Brazilie). We zijn voorlopig met zijn tweetjes (met iemand van dit forum trouwens).
Andere ideeen of bestemming zijn altijd welkom. En wie meewil, graag!!! Hoe meer ziel hoe meer vreugde!

Tot zeeer binnenkort!

Dag! Ik ben 39 en ook op zoek om mijn reismogelijkheden wat te kunnen uitbreiden.

Zou ook op reis kunnen na de krokusvakantie. Ben momenteel aan het polsen bij een vriendin, maar aangezien ze niet veel budget heeft, kijk ik al verder, mocht het niet kunnen doorgaan...

Ik heb ook een mail gestuurd naar Pascaline om mee te kunnen aansluiten bij die doodle...

Groetjes!

Ellen

Beste, als het 14d Indonesie(Bali/Java) of Nd-Thailand, Vietnam, Tanzania safari (met relax Zanzibar), West USA mag zijn? Ben sportieve 50tiger+pak reiservaring verre groepsreizen (alleen)=echtg.reist niet graag zover. Mét reisgezel= toffer => seperated rooms! => via reishobby samen andere culturen ontdekken. Ben +/- 4 talig + . Woon in Vl-Brabant/ job in fin sector). Laat maat weten als je hiervoor openstaat? André

André, mag ik je mailadres aub ? De mijne staat hierboven.
Dan kan ik een uitgebreide mail sturen met reisplannen van mij of andere voorstellen van je vernemen.
Groetjes, Pascaline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...