Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot voor juli/augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

caroke27

Member
hallo, ik ben op zoek naar iemand die in juli/augustus mee op reis wil naar de zon en wat cultuur. Waar weet ik nog niet goed dus sta open voor alles. Ik zoek iemand die rondmijn leeftijd is 30jaar en miss liefst regio kempen omdat ik toch altijd graag eerst even afspreek. Ik kan enkel die periode daar ik in het onderwijs werk. Heb je nog vragen stel ze gerust

Hoi Caroke,

Ik ben ook op zoek naar iemand om samen op vakantie te gaan in maand juli. Ik ben zelf een man uit regio Mechelen. Grtjs

Hey, ja sorry maar zoek eigenlijk vrouwelijk gezelschap ...ga liever niet met een man alleen op vakantie sorry. Succes nog met de zoektocht

Dag Bart,

Ik zoek ook iemand om eind juli mee op reis te gaan.
Mocht je interesse hebben, laat dan maar iets weten

hallo ik ben bjorn , ben 32 volgende week , ben opzoek naar leuk gezelschap om te reizen ik heb mobilhome waar ik veel met rondtrek mss samen een zon zee cultuur historie vakantie met mobelhome elke dag ofzo and plaartsje aan doe le mont saint michelle ofzo

groetjes bjorn

Hoi

Griekenland, Egypte, Italië, Portugal, Spanje, zie ik wel zitten. Wandelen, historische bezoeken brengen, etc. Ik woon in West-Vlaanderen, maar altijd bereid op voorhand af te spreken.

Groet,

Virginia

hoi
mss leertje af spreken om elkaar te leren lennen , en kunnen weeens kijken waar we heen kunnen , ik kan naar west vlaanderen komen als je wil ,

groetjes bjorn

Hoi verginia, ik had ook niet door dat het op mijn bericht was. Gho ik zelf ben van de antwerpse kempen dus vind west vlaanderen wat ver om af te spreken... Succes nog

Ikzelf ben op zoek naar iemand die graag mee wilt op een groepsreis naar Thailand of Vietnam of Cambodja. In het bouwverlof. Ikzelf ben 32.
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...