Reisgenoot voor last minute juli of augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

BramJ

New Member
Hej iedereen,

Ik ben een 26 jarige man uit Aalst , Oost-Vlaanderen. Het is nu reeds 7 jaar geleden dat ik niet meer op reis ben geweest. Dus het wordt stilletjes tijd om daar verandering in te brengen! De reden waarom dit zo lang geleden is, ik heb eerst een huis gekocht en daarom plichtsbewust 3 jaar niet gereist. Nadien andere grote aankopen gedaan en daardoor geen centjes meer voor te reizen. Gezien ik net zonder vriendin ben gevallen, ben ik daar ook een reisgezel 'verloren'. Dus probeer ik via deze weg een nieuwe reisgezel te vinden.

De bedoeling is of tussen 16/07 - 30/07 of van 13/08 - 24/08 een last minute naar de zon te doen!

Gezien het een last minute wordt is de keuze qua reisbestemming 'beperkter' en kan ik de datum nu nog niet vastleggen.

Ik zoek dus iemand die gewoon wil genieten van zon, zee, strand en er geen probleem mee heeft om dit op de laatste moment te beslissen. Ik kan gerust genieten van een uitstapje tijdens de reis, maar dit mag ni de prioriteit worden, ik geniet nog meer van lekker luieren op strand.

Ik zoek iemand vrouwelijk van gelijk welke leeftijd. Wie interesse heeft reageer gerust!

Bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan