reisgenoot voor nepal (en wie heeft daar al gereisd? Vertel!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gretha

New Member
Hoi!

Ik wil heel graag rond maart/april 2006 naar Nepal (en misschien Tibet) voor ongeveer 5/6 weken. De koningsteden zien, een trekking door Annapura, de mensen ontmoeten, de cultuur, genieten, beleven, meemaken...
Een actieve reis, waarin niet elke dag al vooraf is vastgelegd.

Wie wil er mee?! Heb je nog ideeen, vergelijkbare plannen, laat het weten!

Ik ben 26, single, werk in het dagelijks leven, maar het reisvirus laat mij niet los.

Daarnaast: ben jij al wel in Nepal geweest, dan hoor ik heel graag hoe het is om daar te reizen (als alles vooraf niet is vastgelegd door een reisorganisatie).

Ik trok 5 weken door Nepal, deed de Around Anapurna volledig in 2 weken (zonder gids en drager), heb een 3-daagse en 2-daagse rafting gedaan, Chitwan bezocht (je weet wel: op de rug v.e olifant, kano enz.), de koningssteden en nog wat andere dingen (paragladen bvb, motor huren ... heel wat bier gedronken).
Dit was mijn goedkoopste bestemming ooit. Voor de trekking kom je vlot toe met 7€ per dag als je het individueel doet. M'n hele reis, vliegticket e.d. inbegrepen, koste me 1375€.
Alles is makkelijk individueel te doen zonder hulp van reisorganisaties. Al is het openbaar vervoer een ware marteling als je lange benen hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan