Hallo
Ik ben van Limburg (Lanaken), leerkracht, en ben op zoek naar een reisgenoot voor de maand juli. Ik zou dan graag naar een Europees Land trekken (Kroatië, Bulgarije, Griekenland, Italië, Spanje, Portugal,...) voor 8 à 11 dagen.
Als je interesse hebt, hoor ik het wel!
Groetjes
Melissa
Hallo
Ik ben van Limburg (Lanaken), leerkracht, en ben op zoek naar een reisgenoot voor de maand juli. Ik zou dan graag naar een Europees Land trekken (Kroatië, Bulgarije, Griekenland, Italië, Spanje, Portugal,...) voor 8 à 11 dagen.
Groetjes
Melissa
Hallo
Groetjes
Melissa
Hallo miske, ik zou graag deze zomer(juli) op reis gaan naar Spanje....ik hou van strand, zee, marktjes, terrasjes,winkeltjes, snorkelen, watersporten...etc...Ik kan heel de maand juli.Ik ben van Oost-Vlaanderen.Dus indien interesse, laat maar weten...grtjs
Hallo Melissa,
Ik reis graag in Europa - Spanje is mijn favoriete land. Mijn ideale reis is zon, cultuur, relax, fun, alles mag en niks moet. Ik heb graag goed eten en een deftig bed om in te slapen - het is tenslotte vakantie. Ik slaap het liefst in hostels waarbij er gewoon ontbijt in de prijs zit. Dan ben je de hele dag vrij om te gaan en staan waar je wilt!
Ik had deze zomer graag naar Italië gegaan want ik ben tot de conclusie gekomen dat ik daar nog niet geweest ben afgezien van een citytrip tijdens de studententijd na de examens...
De maand juli zou ideaal zijn.
Laat maar weten of je dit ziet zitten.
O ja ik ben van West-Vlaanderen en ben 34jaar (of 26+ gelijk ze zeggen)