Hallo,
In het voorjaar van 2018 wens ik mijn familie in Thailand te gaan bezoeken. ( Zelf ben ik van Thailand afkomstig) Wenst u of een kennis van u ook in het begin van 2018 naar Thailand te vliegen , en bent u van het vrouwelijke geslacht net als ik, en op zoek naar gezelschap voor in de luchthavens en vliegtuig, dan hoor ik het graag van u.
Vriendelijke groeten
Wan.
Hallo,
In het voorjaar van 2018 wens ik mijn familie in Thailand te gaan bezoeken. ( Zelf ben ik van Thailand afkomstig) Wenst u of een kennis van u ook in het begin van 2018 naar Thailand te vliegen , en bent u van het vrouwelijke geslacht net als ik, en op zoek naar gezelschap voor in de luchthavens en vliegtuig, dan hoor ik het graag van u.
Vriendelijke groeten
Wan.
Dag Caoba,
Vooreerst dank voor u reactie. Januari zou voor mij ook kunnen, geen enkel probleem want ik ben niet gebonden aan een tijdspannen.
De meest voor de handlliggende luchthavens zijn Zaventem en of Schiphol volgens mij. Welke maakt mij weinig uit. Bestemming is Bangkok waar mijn familie mij komt op pikken om vervolgens eventueel met de bus naar Khon Kaen te gaan.
Ik geef alvast het mail adres van mijn echtgenoot dat is misschien gemakkelijker om eventueel te corresponderen. tony.everaerts@hotmail.com
Tot wederhoren en met vriendelijke groeten.
Wan