Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot voor Turkije gezocht, eventueel reis grotendeels betaald

Status
Niet open voor verdere reacties.

ghysels karel

New Member
Ik zoek een leuke reisgezel om samen op reis te gaan naar Turkije, eind september / midden oktober.
Liefst een vrouwelijke tegenhanger ….die zowel shoppen als zonnen leuk vind. Bestemming zou Kusadasi zijn in 5-sterren hotel. Hoe of wat is bespreekbaar komende week bij een drankje. Mijn tel 0487499837...maar best een sms sturen...Ik ben een druk bezette zakenman en in de week moeilijk bereikbaar. Ik ben in ieder geval vrijgezel als dat al je eerste vraag mocht zijn . Onder bepaalde voorwaarden wordt de reis door mij grotendeels of volledig betaald.

Hey hey ,

Heb misschien wel interesse .
Hangt een beetje af van hoelang je gaat , kan men zaak niet al te lang alleen laten .
En hangt natuurlijk ook af van jou voorkeuren qua gezelschap he ☺
Laat maar iets horen !

Groetjes Kelly

Dag Kelly,
Mag ik wat meer info over jou?
Het zou 7 of 10 dagen zijn. Eigenlijk zijn daarvan 3 dagen om aankopen te doen. De tijd dringt om te reserveren...niet? Dus graag iets meer info. Liefs karel

Hey Karel ,

Ik ben een sportieve dame met 4 kids en 2 kleinkids , afkomstig uit Berlare maar sinds kort woonachtig te Bredene . Ik ben freelance chauffeur koerier en expressen met camionette en doe af en toe ook trouwers via Nostalgic Cars in Schellebelle . In mijn weinige vrije tijd probeer ik wat te sporten , lopen , fietsen en langeafstandswandelen . Voor de rest vooral bezig met mijn twee nog thuis wonende tieners en actief bij de vrijwillige strandruimers .
Hopelijk weet je hiermee wat meer , als je nog vragen hebt laat je het maar weten .

Groetjes ,
Kelly Melis

Dag Kelly,
Dit is de eerste maal dat ik deze advertentie zet, op aanraden van het personeel.
Ik weet eigenlijk niet hoe te beginnen....
Kan jij me helpen?
Liefs Karel

Hey ,

Je vraagt het aan de verkeerde denk ik .
Is de eerste maal dat ik hier kom , ben nog niet zo lang single en was eerder nieuwsgierig naar hoe dit werkte .
En alhoewel ik al een weekje op reis was met mijn meisjes en mijn budget en tijd opgebruikt is , heb ik behoefte om er even zonder hen tussenuit te gaan . Effe geen stress en gezaag ☺
Maar eigelijk had ik me niet verwacht aan een snelle reactie . Desondanks valt alles te regelen volgens mij , dus je zegt maar .

Grts Kelly

Ok, dan moeten we als beginner het zelf oplossen he. Een eerste vraagje...heb je geen foto? Is leuk om te weten met wie je praat he.
Kan je zowel eind sept als midden oktober op reis gaan? Liefs Karel

Foto geplaatst ☺
Voor mij past een week eind september best . Qua accomodatie kan alles maar mijn voorkeur gaat naar een low budget .
Is dit voor jou vooral een zakenreis of toch ook effe weg ?
Grts Kelly

Dag Kelly
Bedankt voor je berichtje. Mooie foto. Je verzorgt je goed...dat zie ik. Leuk. De reis is effe weg, maar de aankopen zijn absoluut noodzakelijk voor mijn eigen garderobe. Ik koop bijna niets in België. De kwaliteit is ronduit slecht. Turks katoen en leder behoort tot het beste ter wereld, daarom ga ik elk jaar naar Turkije. Ben jij daar al geweest?
Ik kon jou niet sneller antwoorden, door de drukte met de zaak. Mijn excuses.
Van waar ben je Kelly?
Als je graag eind september wil gaan is het de hoogste tijd om af te spreken.
Groetjes Karel ;-)

Hey ,
Ben soms ook druk bezig dus begrijp dat je niet steeds kan antwoorden . Zoals ik al eerder stuurde ben ik uit Berlare afkomstig maar heb ik twee jaar geleden een huisje gekocht in Bredene aan zee. En ja ik ben ooit lang geleden eens in Turkije geweest , kdenk kleine 20jaar terug .

Grts Kelly

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...