reisgenoot voor verre treinreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enrico

New Member
ik speel al zeer lang met de gedachte om een zeer verre ondernemende reis te maken per trein. Daarom ook op zoek naar een reisgenoot. Ik hou zelf van fotografie en van het culinaire. De trip die ik momenteel in gedachte heb is om eerst Berlijn aan te doen, en dan zo richting Moskou, en dan verder door Mongolie om zo tot in Beijing aan te komen.

Uiteraard zullen we in onderling overleg onze geplande route uitstippelen.

Zo, nog vragen? Of Interesse? Stuur me alvast een berichtje.

klinkt interessant ! wil ik eventueel ook doen, maar enkel als we met een klein groepje zijn. Dus als er nog geïnteresseerden zijn, dan hoor ik her wel ...
Groetjes.

jammer, indien je toch besluit om dit met meer dan 1 iemand te doen, dan hoor ik het nog wel ... groetjes

Hoi Enrico,

Mijn idee was om de zijderoute per trein te doen. Dat lijkt grotendeels overeen te komen met jouw plan, misschien kunnen we samen gaan. Wanneer was je van plan te gaan?

Grtz Daniëla

Hoi Enrico,

Wanneer was je van plan dit te gaan doen?
De transmongolie staat ook nog hoog op mijn lijstje.

Groet Guido

ik heb begrepen dat Enrico slechts 1 persoon zoekt voor z'n tocht, terwijl er blijkbaar meerdere mensen geïnteresseerd zijn in de transmongolie (of mogelijks nog meerder landen)
Indien Enrico niet van mening veranderd, kan er misschien een subgroepje gemaakt worden voor diegenen die met meerderen willen reizen ? Groetjes.

Hoi hoi, ik ben mogelijk ook geïnteresseerd om de trans Mongolië expres te reizen met een clubje.

Hi Aramisa/Sari, ik ben zeker te vinden voor een tocht/treinreis door Rusland/China met een groepje van mensen, mocht het concreet worden, graag een seintje! Grtjs

Het is dus duidelijk dat er blijkbaar meerdere geïnteresseerden zijn om die treinrit met een groepje te doen ipv met één enkel iemand zoals Enrico van plan is.
Mij lijkt het het beste om een nieuwe groeps-convers

... groeps-conversatie te starten . Willen alle geïnteresseerden hun naam expliciet doorgeven en dan probeer ik dat op te starten. Met de mededeling : graag groepje (of iets in dat genre), zodat dit duidleijk is.
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan