Dag lezers,
Op 11 juli steek ik aan een autostrade in de buurt van Antwerpen mijn duim omhoog om naar Zwitserland te liften. Aldaar wens ik een trektocht van enkele dagen te doen in de omgeving van de Matterhorn - pracht van een berg - en wil ik graag de stad Luzern bezoeken.
Gezien gezelschap hebben altijd iets leuker is dan alleen zijn, ben ik in het kader van mijn wilde plannen op zoek naar een jonge, levendige reisgenoot (max. 30), man of vrouw, die zich mee in het avontuur wil storten.
Ikzelf ben een jongeman van 22 jaar, en ga liefst grappend en grollend door het leven. Van jou verwacht ik dat je dat ook doet. Verder stel ik niet al te veel eisen
Wat de route betreft: ik sta ook open voor alternatieven, maar ga wel liefst liften. Ik zal ook mijn best doen om alles zo budgetvriendelijk mogelijk te houden - kamperen, couchsurfen, bier uit de supermarkt i.p.v. op een terras, ... Raszuivere luxepaardjes mogen zich m.a.w. onthouden.
Als bovenstaande litanie u aanspreekt, stuur me dan een berichtje a.u.b. Ik wacht vol ongeduld.
Oh, nog een spijtig detail: op 22 juli moet ik helaas terug thuiskomen (liefst laat op de avond), want een dag later verwacht mijn baas mij aan mijn bureau.
Groeten,
Simon