Reisgenoot - Wereldreis

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sky

New Member
Hey Hey,

Ik ben van plan om een wereldreis te maken. Momenteel staan alle opties nog open.

Via One World kan je een ticket rond de wereld kopen waarmee je naar verschillende continenten kan vliegen. Voor 3 continenten betaal je 2000 euro, voor 4 continenten 2400 euro.

Ik wil graag de wereld ontdekken, er is zoveel meer dan dit kleine België. Gewoon naar een luchthaven vliegen en vandaar zien we wel... De locals ontmoeten, natuur, cultuur, ... Genieten!

Op mijn verlanglijstje staan vooral Zuid Amerika & Australia.

Zelf ben ik 26 jaar, v.

Interesse? Laat iets weten. Liefst iemand van dezelfde leeftijd.

hey

Wereldreis maken is een mijn grootste droom.
Ik ben charlotte (23j) en kom uit gent. mIjn email: [email protected]

xxxxxxx

Hey Hey,
Ik ben van plan om een wereldreis te maken. Momenteel staan alle opties nog open.

Via One World kan je een ticket rond de wereld kopen waarmee je naar verschillende continenten kan vliegen. Voor 3 continenten betaal je 2000 euro, voor 4 continenten 2400 euro.

Ik wil graag de wereld ontdekken, er is zoveel meer dan dit kleine België. Gewoon naar een luchthaven vliegen en vandaar zien we wel... De locals ontmoeten, natuur, cultuur, ... Genieten!

Zelf ben ik 26 jaar, v.

Hey Sky,

Mag ik je mailadres? Ik wil heel graag Australië, en daar wil ik eind dit jaar begin volgend jaar 3 maanden voor uit trekken. Misschien kan ik een stukje met je mee reizen.

Groetjes,
Ann

Zuid Amerika sub wereldreis

hallo!

Mochten jullie in Zuid Amerika passeren gedurende jullie wereldreis van oktober tem eind januari, zou heel interessant kunnen zijn. Ik plan namelijk een reis in Zuid Amerika die periode waarbij ik vooral Patagonië wil ontdekken. wat vrijwilligerswerk en rondtrekken zijn mijn doelen. Dus mochten jullie in de buurt zijn :) Misschien kunnen we wel een tijdje samen rond trekken?!

Groeten

Kurt
fyi 25jaar, woonachtig te Gent, afgestudeerd.

wereldreis

Hoi,

Ik zit ook met de gedachten om een grote reis te maken. Ik ben begin dit jaar al een aantal weken naar vietnam geweest en dat smaakt naar meer.

Zo even er tussenuit zijn. tzou zalig zijn. Zijn er al concrete plannen?

zelf ben ik 26, m

Hey

Wanneer zou je gaan?

Ik ben een vrouw van 23j omstreke gent.

groetjes

Hey Hey,

Zelf ben ik 26 jaar, v.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan