Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgenoot westkust USA

Status
Niet open voor verdere reacties.

CelineStyven

New Member
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een spontaan, impulsieve levensgenieter (-ster) die het ziet zitten mee te gaan op roadtrippen door West - usa!
Normaa' zouden een vriendin en ik deze reis doen, maar door omstandigheden kan zij niet meer mee. Ik heb reeds een vliegticket van 22aug-15sept maar kan eventueel nog wel wijzigen.
Ik ben een spontane juffrouw van 24jaar, werkend als architect. Reizen is een van mijn hobby's en heb daardoor ook al heel wat reiservaring.
Zie jij dit zitten en ben je ook van het principe 'leef en reis', 'aan me dan zeker iets weten! Ik kijk ernaar uit nieuwe mensen te leren kennen en ervaringen te delen!
Te bereiken via Facebook: Celine Styven

Liefs,

Celine

Hoi Celine
Ikzelf ben 31j komende uit vlaams brabant . je voorstel intresseerd me wel omdat ik buiten verschillende jaren terug Belize(Mexico), Kreta, Gran Canaria en spanje nog niet zoveel van de wereld gezien heb en omdat Amerika helemaal bovenaan men verlanglijstje staat leek het de moeite waard om is te reageren. De periode die je in gedachte hebt moet ik normaal werken, heb nu 3weken bouwverlof, maar zou wel kunnen verlof vragen. Ben je al in de states geweest? Als je zin hebt om kennis te maken mag je hier altijd iets achterlaten . Heb helaas geen facebook . Groetjes Koen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...