Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgenoot westkust usa

Status
Niet open voor verdere reacties.

brigittevvt

New Member
ik ben op zoek naar een reisgenote voor een groepreis ivm de westkust van de usa. liefst in september. ik doe graag verre reizen en mijn vriend vliegt niet en ik ben het beu om alleen in de groep te zitten. ik ben een belgische en een zuidwestvlaamse.

Hey!

Ik zou ook graag in september op reis gaan en mijn favoriete bestemming zou toch de VS zijn. Aangezien er toch niet zoveel vrijwilligers zijn die ook naar de VS willen gaan, was ik hier eens aan het rondkijken..
Wanneer zou je gaan en hoelang?

Groetjes,
Elise

hey

bedankt voor je berichtje

ik dacht van een begeleide rondreis van rond de 2 weken. de exacte data heb ik nog niet bekeken. maar zover ik me nu herinner zijn ze bij thomas cook en jetair in internationaal gezelschap. en vtb vab is normaal met nederlandstalige begeleiding. gezien het singlesupplement voor sommige reizen rond de 900 eur is, zoek ik n roommaatje. begeleid vind ik goed omdat je dan rondgevoerd wordt en de afstanden tussen de parken zijn groot. n collega van mij deed het met zijn familie en de chauffeur was toch vermoeid. de parken schijnen prachtig te zijn.

gr

brigitte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...