Reisgenoot Zuid-Amerika (Argentinië)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drmdrs

New Member
Ook zin om een stukje Zuid-Amerika te ontdekken?

Ik ben op zoek naar een reisgenoot die houdt van natuur met af en toe wat cultuur. De verschillende landen spreken mij aan en zeker Argentinië. Ik heb nog geen bepaalde periode in gedachten (kan wel pas vanaf augustus). Reis je ook graag avontuurlijk, low budget met af en toe wat comfort, laat mij gerust iets weten!

Groetjes,
drmdrs (26 v Gent)

Dit zie 'k volledig zitten (ik ben man, 30 jaar van de buurt van Gent, namelijk Eke). Mijn verlof is echter al bijna volledig opgesoupeerd en ik kan dus enkel in de Kerstvakantie, eventueel verlengd met nog 1 week extra. De Kerstvakantie staat namelijk vast op het werk.

Als je dit ook in deze periode ziet zitten, kunnen we eens brainstormen.

Low budget met af en toe wat comfort is perfect voor mij. 'k Heb al veel reiservaring, maar in Zuid-Amerika nog geen ervaring.

Groeten
Hannes

Ik zou het zeker zien zitten, helaas past de kerstvakantie niet voor mij :frown:

Dit zie 'k volledig zitten (ik ben man, 30 jaar van de buurt van Gent, namelijk Eke). Mijn verlof is echter al bijna volledig opgesoupeerd en ik kan dus enkel in de Kerstvakantie, eventueel verlengd met nog 1 week extra. De Kerstvakantie staat namelijk vast op het werk.

Als je dit ook in deze periode ziet zitten, kunnen we eens brainstormen.

Low budget met af en toe wat comfort is perfect voor mij. 'k Heb al veel reiservaring, maar in Zuid-Amerika nog geen ervaring.

Groeten
Hannes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan